joi, 12 octombrie 2017

MELODIE NOUĂ: ADDA - "Am grijă de noi" (#9cu0) - 2017. VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Adda a lansat o nouă melodie, "Am grijă de noi", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube miercuri, 11 octombrie 2017. Piesa a fost produsă de Marius Moga (DeMoga Music) şi Marius Mirică (Narcotic Creation Studio), iar muzica şi versurile au fost compuse de Marius Moga, Marius Mirică şi Adda.
"«Am grija de noi»! ❤Sper ca mesajul sa ajunga direct in inimile voastre si sa-l dati mai departe! Ma bucur ca fac parte din acest proiect minunat, #9cu0 (9 luni cu 0 alcool), mai ales ca am devenit mamica si stiu ce inseamna grija si dragostea pentru copilul meu. Nu am facut niciodata excese, cu nimic, iar cand am ramas insarcinata mi-am dat seama ca sunt 100% responsabila de viata care creste in mine. Le indemn pe toate viitoarele mamici sa fie responsabile si sa nu consume niciun strop de alcool in timpul sarcinii. 🤰🏻❤", a scris Adda pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului single.
Vizionare plăcută!

SINGLE NOU, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: ADDA - Am Grija de Noi | #9cu0



Videoclip cu ADDA interpretand piesa "Am Grija de Noi | #9cu0". (C) 2017 DeMoga Music Publishing / Narcotic Creation
Mix & Master: Marius Mirica @ Narcotic Creation Studio
Material realizat in studiourile DeMoga Music
Regie si imagine: Codrin Roibu @ NeverlandPlace
Video: iankoo [Guarana Production]
by ADDA (YouTube), 11 oct. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu