vineri, 27 octombrie 2017

MELODIE NOUĂ: Alina Eremia feat. Grasu XXL – "Îmi dai curaj" (2017). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Alina Eremia și Grasu XXL au lansat o nouă melodie, "Îmi dai curaj", și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 26 octombrie 2017. Piesa "Îmi dai curaj" (Alina Eremia feat. Grasu XXL) a fost compusă de Mitză pe versurile scrise de Alina Eremia și Grasu XXL, fiind produsă de rapperul Grasu XXL (Okapi Sound) pentru MediaPro Music Romania. Regia videoclipului noului single "Îmi dai curaj" îi aparține lui Ionuț Trandafir.
Cântecul "Îmi dai curaj" se află pe albumul de debut al Alinei Eremia - "360" care va fi lansat oficial în cadrul unui concert susținut la Fratelli Lounge pe 1 noiembrie 2017.
Vizionare plăcută!

MUZICĂ NOUĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Alina Eremia feat. Grasu XXL – Imi dai curaj (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



Piesa noua, single nou: Alina Eremia featuring Grasu XXL – Imi dai curaj (Official Video) 2017
Download / streaming link: https://MediaPro.lnk.to/ImiDaiCurajYD
"Intotdeauna sa ai curaj sa iti asculti inima!" - Alina Eremia
Producție aditională: George Hora
Mix: Grasu XXL
Master: Adi Colceru
Producator video Alina Eremia feat. Grasu XXL – Imi dai curaj: Luca-s Art Film
Post-productie: Frategrafia
Concept: #W
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2017
by MediaProMusic (YouTube), 26 oct. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu