marți, 24 octombrie 2017

Delia - "Verde împărat" (melodie nouă, videoclip oficial, versuri, single nou 2017)

Delia a lansat o nouă melodie, "Verde împărat", și videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube Cat Music luni, 23 octombrie 2017. Muzica și versurile noului single "Verde împărat" au fost compuse de către Delia Matache, iar regia videoclipului piesei îi aparține lui Alex Ceaușu.
Vizionare plăcută!

PIESĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Delia - Verde imparat (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



Piesa noua, single nou: Delia - Verde imparat by Cat Music Romania & Global Records
Post-Productie: Cristi Smarandoiu, Cristian Balan

Lyrics/Versuri Delia - Verde imparat:
Am prins rădăcini adânci, tu eşti Verde împărat
M-ai făcut împărăteasă peste-ntregul tău palat,
Şi la nuntă ne-au cântat mii de roiuri de albine
Şi ne-a cununat un brad peste-un lac de apă vie,
Din sărutul tău îmi cresc ramuri şi iar infloresc
Mii de fluturi ni se-adună, martori cum eu te iubesc,
Mă-nvelesc cu răsuflarea vântului ce-aduce timpul
Mă iubesc cu tine verde, verdele-nconjoara chipul.
(oooh, oooh, oooh, oooh)
Mă iubesc cu tine verde, verdele-nconjoara chipul 2X
Trag petale peste mine, îmi fac plapumă de var
Mă acopăr cu iubire, cantecul din frunze zboară,
Peste codrii, peste nori, dansul ţine până-n zori
Ca să ţii o viaţă-ntreagă minte cum e să te-nsori.
(oooh, oooh, oooh, oooh)
Ca să ţii o viaţă-ntreagă minte cum e să te-nsori 2X
by Cat Music (YouTube), 23 oct. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu