miercuri, 29 noiembrie 2017

PIESĂ NOUĂ: ZHAO - ”În căutarea fericirii” feat. Lori Ciobotaru (2017). VERSURI, AUDIO, MELODIE OFICIALĂ

Zhao și Lori Ciobotaru au lansat oficial o nouă melodie, ”În căutarea fericirii”, în format audio pe YouTube marți, 28 noiembrie 2017. Piesa ”În căutarea fericirii” (Zhao feat. Lori) este compusă de Zhao, Lori și Paul Iorga. Audiție plăcută!

PIESĂ ORIGINALĂ, VERSURI, MELODIE NOUĂ: ZHAO - In cautarea Fericirii feat. Lori (Official Audio) LYRICS, NEW SONG 2017, NEW MUSIC



Instrumental: Paul Iorga
Aranjament: Paul Iorga, Zhao
Chitară: Paul Iorga, Iani
Mix: Paul Iorga, Zhao, Vlad Lucan
Master: Vlad Lucan @ATOM
Foto: Neagu Denis, Lupu Alexandru George
Artwork: DOOT
Contact: zhao@zhao.ro

Lyrics/Versuri ZHAO - In cautarea Fericirii feat. Lori:

Strofa 1:
Fericire te-am văzut pe undeva,
Te căutam deși stăteai în fața mea,
Am trecut pe lângă tine, eram în grabă
Merg pe-aceeași stradă, poate te mai văd o dată...
Am întrebat și lumea, poate te găsesc,
Poate ei te văd mereu, doar eu nu reusesc.
Și aș merge oriunde după ochii tăi,
Că dorul e mai mare decât distanța dintre noi.

Prerefren:
Vreau să cred mai mult ca ieri,
Că pot schimba din azi un pic, ca să mai sper
Din nou în iubire...
Nu doar o amintire...

Refren:
Spune-mi unde ești!
Te caut, Fericire!
Nu te mai aștept,
Te caut, fericire!
Spune-mi unde ești...
Nu te mai aștept...
Te caut, Fericire,
În ochii ei.

Strofa 2:
Văd peste tot: #PrivesteCerul
Că fericirea-i deghizată-n multe feluri,
Dar acum în ochii mei,
Fericirea-i fericire în ochii ei.

Nu ne-am mai văzut de mult,
Nici măcar cât un “salut!”...
“Iubirea e oarbă” se zice, dar știe drumul.
Miros de fericire - îi simt parfumul.

Prerefren:
Vreau să cred mai mult ca ieri,
Că pot schimba din azi un pic, ca să mai sper
Din nou în iubire...
Nu doar o amintire...

Refren:
Spune-mi unde ești!
Te caut, Fericire...
Nu te mai aștept,
Te caut, fericire...
Spune-mi unde ești?
Nu te mai aștept...
Te caut, Fericire,
În ochii ei.

Part C:
Simt aerul din piept și inima cum bate,
Fericire, îmi amintesc.
Mergeam o zi să te țin o oră în brațe,
Fericire, îmi amintesc.

Refren:
Spune-mi unde ești!
Te caut, Fericire...
Nu te mai aștept,
Te caut, fericire...
- Unde ești?
- Simt aerul din piept și inima cum bate...
- Nu te mai aștept...
- Mergeam o zi să te țin o oră-n brațe...

©️ZhaoLin

by Zhao (YouTube), 28 nov. 2017

Click pe link daca vrei sa vezi si ZHAO - ”Timpul” feat. ALAN (melodie nouă, versuri, piesă oficială) - 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu