miercuri, 13 decembrie 2017

VIDEOCLIP NOU: Adrian Sînă și Aza - ”Noapte magică” (2017). VERSURI, MELODIE NOUĂ, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Adrian Sînă și Aza au lansat o melodie nouă, ”Noapte magică”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube marți, 12 decembrie 2017. Piesa ”Noapte magică” (Adrian Sînă feat. Aza) a fost compusă de Adrian Sînă, iar versurile noului single au fost scrise de Adrian Sînă și Gabriela Aza. Regia videoclipului piesei ”Noapte magică” (Adrian Sînă feat. Aza) îi aparține lui Dragoș Badicu. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Adrian Sina & Aza - Noapte magica (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



Piesa noua, single nou: Adrian Sina featuring Aza - Noapte magica (videoclip oficial, new song 2017)
Orchestratie: Joco
Editori: Roton Music Publishing
© & (P) 2017 ROTON MUSIC
Asistent: George Grigore, Sebastian Pescariu
Foto: Dan Malureanu, Letitia Iordanescu
Concept: Ioana Bucutea, Vlad Solomon - Flowerful Design
Personaje: Anca Cernat, Emi Dobranel
Locatie: Bistro Ma Cocotte Brasov

Versuri (lyrics) Adrian Sina & Aza - Noapte magica (piesa noua 2017)

E Crăciun afara s-a întunecat
In casa e luminat
Dar tu încă n-ai venit

Stele cad
Iar eu imi imaginez
Ca tu ești pe drumul ce
Ce mi-l doresc

Drumu-i lung
Ninsoarea nu s-a oprit
Cadoul tău mult dorit
L-am căutat

Știi ca vin in graba si îți promit
Momente de nedescris
In ajun de Crăciun

As vrea sa-ți spun ca și de-i târziu
Eu tot am sa fiu
La brațul tău

Iar in noaptea magica
As vrea sa fim
Ca intr-un film
Ce destin

Sa rămână veșnic
Tot ce ai scris
Neatins
De Crăciun

A mai trecut un an
Și îți mulțumesc
Ești tot ce eu îmi doresc
Tot ce am visat

Va veni peste noi încă un an
Mai greu sau mult mai calm
Si îți mulțumesc

As vrea sa-ți spun ca și de-i târziu
Eu tot am sa fiu
La brațul tău

Iar in noaptea magica
As vrea sa fim
Ca intr-un film
Ce destin

Și stau sa te aștept
Sa-ți sar in brațe
Cuprinde-mă și da-mi povestea ta
Sa scriem amintiri
Pictam speranțe
Iubeste-mă, e noaptea de Crăciun!

Iar in noaptea magica
As vrea sa fim
Ca intr-un film
Ce destin

by Roton Music TV (YouTube), 12 dec. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu