luni, 26 februarie 2018

MELODIE NOUĂ: Lidia Buble - ”Sărut mâna, mamă!” (2018). VERSURI, VIDEOCLIP, NEW SINGLE

Lidia Buble a lansat o melodie nouă, ”Sărut mâna, mamă!”, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube Cat Music luni, 26 februarie 2018. Piesa ”Sărut mâna, mamă!” (Lidia Buble), plină de emoție și sensibilitate, este compusă și produsă de EpiQ Records pentru Cat Music Romania. Regia videoclipului noului single ”Sărut mâna, mamă!” (Lidia Buble) îi aparține lui Ionuț Trandafir (Trandafilm).
”Timpul se scurge prea repede intre rotitele vietii noastre si, cat inca nu e tarziu, pune telefonul la ureche si sopteste «Sarut mana, mama!»", a scris Lidia Buble astăzi pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului single.
Consider că ”Sărut mâna, mamă!” este cea mai bună piesă din cariera solo a Lidiei Buble. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Lidia Buble - Sarut mana, mama! (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Piesa noua 2018, single nou: Lidia Buble - Sarut mana, mama! (videoclip nou oficial 2018)
Booking: concerte@lidiabuble.ro | 0745333111

Versuri Lidia Buble - Sarut mana, mama!:

Sarut mana, mama
Plang si-am obosit
Mi-am urmat destinul
Dar m-am ratacit

Mi-e atat de dor de casa
Parea asa usor
Sa nu am nici o grija
Am ochii uscati de dor

In colori am visat locul meu in lume
In culori mi-am pictat un nume
Uneori, norii cad pe mine
Dar te aud cu vocea calda: "Puiul meu, esti bine?"

Sarut mana, mama
Primul vers mereu
Inger pus in rama
Sufletului meu

Esti prima amintire
Mereu primul cuvant
As vrea sa-ti fiu oglinda
Un om bun pe Pamant

In colori am visat locul meu in lume
In culori mi-am pictat un nume
Uneori, norii cad pe mine
Dar te aud cu vocea calda: "Puiul meu, esti bine?"

Am invatat din incercarile toate
Am invatat sa merg tot mai departe
Am invatat sa spun ce am de spus
Am invatat ca drumul meu e tot mai sus

Am invatat din incercarile toate
Am invatat sa merg tot mai departe
Am invatat sa spun ce am de spus
Am invatat ca drumul meu e tot mai sus

by Cat Music (YouTube), 26 feb. 2018

P.S. La ora 19:24 am împlinit 7 ani de blogging.
Vă mulţumesc tuturor pentru susţinerea de pe Blogger, Google Plus, Twitter şi Facebook! 😃

2 comentarii:

  1. Superbă melodie,dar tristă pentru mine,ascultând-o mi-au dat lacrimile,mulțumesc Cristi!
    O săptămână minunată îți doresc!
    O îmbrățișare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu, Elena! Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie a Lidiei Buble! O saptamana buna iti doresc! :)

      Ștergere