sâmbătă, 24 februarie 2018

Piese de dragoste româneşti (22). Zece melodii superbe cu videoclipuri noi: Direcția 5 - ”Când sunt cu tine”, Holograf - "Dă-mi iubirea ta", Bere Gratis feat. Amna - "Cum e dragostea", Irina Rimes - "Ce s-a întâmplat cu noi", Randi - "Puteri asupra mea", Nicole Cherry - "Uneori", Emma - "Nu spune nu", Hara - "S-o iubeşti", Andreea Olaru feat. Robert Toma - ”Oare o să-ți amintești?” și Ana Baniciu - ”CSF, n-ai CSF”

piese de dragoste romanesti cantece romantice 2018 videoclipuri noi melodii romanesti de dragoste dragobete 2018 24 februarie Direcția 5 - ”Când sunt cu tine”, Holograf - "Dă-mi iubirea ta", Bere Gratis feat. Amna - "Cum e dragostea", Irina Rimes - "Ce s-a întâmplat cu noi", Randi - "Puteri asupra mea", Nicole Cherry - "Uneori", Emma - "Nu spune nu", Hara - "S-o iubeşti", Andreea Olaru feat. Robert Toma - ”Oare o să-ți amintești?” și Ana Baniciu - ”CSF, n-ai CSF”
Direcția 5 - ”Când sunt cu tine” / Photo Courtesy of Cat Music Romania

Am ajuns sâmbătă, 24 februarie 2018, la episodul 22 din seria postărilor cu melodii româneşti de dragoste. De Dragobete - Ziua îndrăgostiţilor la români, am ales videoclipurile următoarelor zece piese superbe despre iubire: Direcția 5 - ”Când sunt cu tine”, Emma - "Nu spune nu", Hara - "S-o iubeşti", Nicole Cherry - "Uneori", Irina Rimes - "Ce s-a întâmplat cu noi", Holograf - "Dă-mi iubirea ta", Randi - "Puteri asupra mea", Bere Gratis feat. Amna - "Cum e dragostea", Andreea Olaru feat. Robert Toma - ”Oare o să-ți amintești?” și Ana Baniciu - ”CSF, n-ai CSF”.
Să fiţi iubiţi şi iubite! Vizionare plăcută!

MUZICĂ NOUĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Directia 5 - Cand sunt cu tine (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, NEW MUSIC



by Cat Music (YouTube), 19 ian. 2018

MELODIE NOUĂ, VIDEOCLIP NOU: Andreea Olaru feat. Robert Toma - Oare o sa-ti amintesti? (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



by MediaProMusic (YouTube), 21 feb. 2018

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Ana Baniciu - CSF, n-ai CSF (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



by Quantum Music (YouTube), 15 feb. 2018

Holograf - Da-mi iubirea ta (Official Video) New Single 2017, New Song



Holograf - Da-mi iubirea ta (Official Video) New Song 2017, New Single
by MediaProMusic (YouTube), 20 mar. 2017

Bere Gratis feat. Amna - Cum e dragostea (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



by RotonMusicTV (YouTube), 4 iul. 2017

Emma - Nu spune nu (Official Video) New Single 2017, New Song



by RotonMusicTV (YouTube), 13 mar. 2017

HARA - S-o iubesti (Official Video) New Single 2017, New Song



by TrupaHara (YouTube), 8 mar. 2017

Nicole Cherry - Uneori (Official Video) New Single 2017, New Song



Nicole Cherry - Uneori (Official Video) by MediaProMusic (YouTube), 10 mar. 2017

Irina Rimes - Ce s-a intamplat cu noi (Official Video) New Single 2017, New Song



Videoclip oficial cu Irina Rimes interpretand single-ul "Ce S-a Intamplat Cu Noi". (C) & (P) 2017 Quantum Music & Global Records.
by Irina Rimes (YouTube), 14 mar. 2017

Randi - Puteri asupra mea. Official Music Video, New Single 2017, New Song



Randi - Puteri asupra mea | Official Music Video by Famous Production
Mix/master: Sandor Biro
by Famous Production (YouTube), 16 mar. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu