sâmbătă, 14 aprilie 2018

MELODIE NOUĂ: Jukebox și Bella Santiago - ”Sugar Gumalaw” (2018). AUDIO, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

2018 Jukebox & Bella Santiago - Sugar Gumalaw melodie noua 2018 trupa Jukebox și Bella Santiago Sugar Gumalaw muzica noua audio new single formatia Jukebox cu Bella Santiago Sugar Gumalaw cristi milla blog personal
Trupa Jukebox & Bella Santiago - Sugar Gumalaw (piesa noua 2018, new single, audio, new song 2018)/ Foto Facebook Trupa Jukebox Official

Trupa Jukebox și Bella Santiago au lansat o melodie nouă, ”Sugar Gumalaw”, în format audio pe canalul de YouTube Cat Music vineri, 13 aprilie 2018. Piesa ”Sugar Gumalaw” (Jukebox feat. Bella Santiago) este compusă de Alex Luft, Resciebelle Santiago, Alex Vasilache (formația Jukebox), Eduard Santha și Theodor Goian, versurile noului single fiind scrise de Resciebelle Santiago, Alex Vasilache, Alex Luft și Eduard Santha. Cântecul ”Sugar Gumalaw” (Jukebox feat. Bella Santiago) a fost produs de Luft Records pentru Cat Music Romania.
“«Sugar Gumalaw» este o combinatie unica de engleza-tagalog. Gumalaw inseamna sa (te) misti. In piesa, «sayaw tayo ng gumalaw» inseamna «dans» si «sa ne miscam», iar «sugar» se refera la modul in care imi alint iubitul. De-a lungul timpului, am trecut prin multe schimbari de stiluri si versuri. Ne-am dorit sa fie o piesa fericita, nebuna, vesela si libera, dar pentru mine este, in acelasi timp, si plina de sentimente «grele» despre relatia trecuta care nu a mers foarte bine. Intre timp mi-am recapatat libertatea si increderea in mine, asa ca am inclus foarte mult din ceea ce am trait, in aceasta melodie”, a declarat Bella Santiago pentru site-ul oficial www.catmusic.ro.
“«Sugar Gumalaw» este o piesa fresh, de vara, despre bucuria de a fi liber si a face ce vrei fara sa fii limitat de compromisurile unei relatii nepotrivite. Ne-am distrat mult cat am lucrat la ea. Am aniversat cu piesa aceasta un an de cand am inceput colaborarea si prietenia cu Bella. Putem spune ca am dus lucrurile la urmatorul nivel: am inceput sa scriem piese impreuna. Ne-au ajutat Alex Luft si Eduard Santha”, a adăugat Alex Vasilache, solistul formației Jukebox, informează www.catmusic.ro.
Enjoy!

PIESĂ ORIGINALĂ, MELODIE NOUĂ: Jukebox & Bella Santiago - Sugar Gumalaw (Official Single) NEW SONG 2018, AUDIO



Sugar Gumalaw is the first English-Tagalog song produced in Romania and the 3rd single released by the new Romanian-Filipino project: Jukebox & Bella Santiago.
Mix & Master: Bunicu Magic;
Booking: jukebox@catmusic.ro | Madalina Nicolai | 0745333111
Follow Jukebox:
https://www.trupajukebox.ro
https://www.fb.com/trupajukebox
https://www.youtube.com/jukeboxband
https://twitter.com/trupajukebox
https://www.instagram.com/trupajukebox/
(P)&(C) Cat Music
by Cat Music (YouTube), 13 apr. 2018

Click pe linkuri dacă vrei să vezi Jukebox şi Bella Santiago - "Auzi cum bate" (melodie nouă, videoclip oficial, single nou 2017) și MELODIE NOUĂ: Jukebox şi Bella Santiago - "Vocea ta" (2017), VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE !

Detalii despre noul single găsiți pe http://catmusic.ro/news/la-aniversarea-unui-an-impreuna-jukebox-si-bella-santiago-lanseaza-sugar-gumalaw/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu