marți, 24 aprilie 2018

MUZICĂ NOUĂ: Kapushon - ”Iubita mea” (2018). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Rapperul Kapushon a lansat o melodie nouă, ”Iubita mea”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube marți, 24 aprilie 2018. Piesa ”Iubita mea” (Kapushon) este compusă de Kapushon în colaborare cu Bitodel care s-a ocupat de aranjamentul instrumental. Vasile Bînzari a regizat și produs videoclipul noului single ”Iubita mea” (Kapushon). Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MUZICĂ NOUĂ: Kapushon - Iubita Mea (Official Video 2018) NEW SINGLE, NEW SONG



Concerte apropiate:
28 aprilie - TORINO, Italia (Kapushon & Guz)
12 mai - ROMA, Italia (Kapushon & Lia Taburcean)
19 mai - MADRID, Spania (Kapushon & Guz)
7 iulie - PARIS, Franta (Kapushon & Lia Taburcean)
Inregistrare, Mix, Master: Gazda Records
Design: Stas Zaldea
by Mareshow (YouTube), 24 apr. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu