miercuri, 2 mai 2018

VIDEOCLIP NOU: Alexandra Ușurelu - ”Prețul corect” (live la T.N.B., 2018), VERSURI, MELODIE ORIGINALĂ

Alexandra Ușurelu a lansat un videoclip nou, pentru melodia ”Prețul corect”, pe canalul său oficial de YouTube în 26 aprilie 2018. Piesa ”Prețul corect” se află pe albumul de debut al Alexandrei Ușurelu - ”La capătul lumii” (2014), fiind compusă de Walter Dionisie pe versurile Ancăi Dionisie și orchestrată de Bobby Stoica. Videoclipul cântecului ”Prețul corect” a fost filmat și produs de The Brothers M. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI: Alexandra Usurelu - Prețul corect (live la TNB 2018) NEW VIDEO, LYRICS



VIDEO NOU 2018: Alexandra Ușurelu - Prețul corect (versuri)
Live la Teatrul Național București, extras din concertul ”Lumea, cum ai vrea să fie”, susținut pe 29 ianuarie 2018.
Mix & master: Bobby Stoica/ArtyBrands
Stage & light design: INDIE Advertising
BUY digital track: http://bit.do/Pretul-corect

Lyrics/Versuri Alexandra Ușurelu - Prețul corect:

Cumpăr neşansă cu un strop de noroc,
Cumpăr o iarnă cu o vară de foc,
Cumpăr un cer cu un loc pe pământ
Cumpăr tăceri cu un singur cuvânt.

Sunt omul sărac pe bogatul Pământ,
Pe mine mă cumpăr, pe mine mă vând.
Vând tot pe nimic şi nimicul îl vând,
Sunt omul sărac pe bogatul Pământ.

Vând zâmbete calde pe lacrimi fierbinţi,
Vând negre păcate pe icoane cu sfinţi,
Vând ziua de ieri pentru ziua de mâine,
Vând foame şi sete pentru apă şi pâine.

Sunt omul sărac pe bogatul Pământ,
Pe mine mă cumpăr, pe mine mă vând.
Vând tot pe nimic şi nimicul îl vând,
Sunt omul sărac pe bogatul Pământ.

Vând lumea întreagă că s-o pot dărui
Şi-o cumpăr tot eu, ca să am ce primi,
Iar când nimic nu mai cumpăr şi vând,
Sunt singur şi-am tot pe pustiul Pământ.

by Alexandra Usurelu (YouTube), 26 apr. 2018

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: Alexandra Ușurelu - ”Cristalin” (2018), VERSURI, VIDEOCLIP NOU !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu