luni, 28 mai 2018

Țapinarii - ”Săgeată spre cer” (melodie nouă 2018, versuri, videoclip, new single)

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ, VERSURI: Tapinarii - Sageata spre cer (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Țapinarii - Săgeată spre cer
Powerd by Compania de teatru InDArt
Imagini din piesa "Șoimul" - regia Bogdan Gagu
Au interpretat: Sivia Gagu și Cristian Mardare
Imagine și montaj - Ionut "Ramon" Ivana
Filmat la Quantic Pub
Muzică și text - Adrian Tănase
Înregistrat și masterizat la Lex Music
Inginer de sunet: Florin Alexe

Țapinarii sunt:
Adrian Tănase - voce, chitară
Cosmin Covei - voce

Țapinarii - Săgeată spre cer (versuri)

Și vreau
Să arunc o săgeata spre cer
Să alerg după un tren
O mașina spre lună să iau
Și totuși cu tine să stau

Să rup un măr din copac
Să iau de mână un drac
Să mă întreb dacă te vreau
Și totuși cu tine să stau

Ref X 2: Să stau și să fac nimic
Să nu vreau să mă ridic
Să alerg printre stele cântând
E bine uneori pe pământ

Și vreau
Să-ți bag mințile în cap
Nu am chef să te-n împac
O zi fără tine eu vreau
Și totuși cu tine să stau

Să te bombăn și tu să taci
Să râzi când am draci
Să mă închid în mine eu vreau
Și totuși cu tine să stau

Ref:X 4

by tapinariioficial (YouTube), 27 mai 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu