joi, 7 iunie 2018

MELODIE NOUĂ: Elianne feat. Connect-R - ”Mă bate inima” (2018). VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Elianne și Connect-R au lansat o melodie nouă, ”Mă bate inima”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 7 iunie 2018. Piesa ”Mă bate inima” (Elianne feat. Connect-R) este compusă de Niculae Robert, Ana-Maria Alexie, Ștefan Mihalache și Tudor Fornea, fiind produsă de Tuan Records pentru Cat Music Romania. Regia videoclipului noului single ”Mă bate inima” (Elianne feat. Connect-R) îi aparține lui Ionuț Trandafir (TrandaFilm).
Pe canalul oficial de YouTube Cat Music găsiți și versurile cântecului ”Mă bate inima” (Elianne feat. Connect-R). Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Elianne feat. Connect-R - Ma bate inima (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Lyrics/Versuri Elianne feat. Connect-R - Ma bate inima:
https://www.youtube.com/watch?v=eds-HRj6ttc
Ma bate, ma bate, ma bate inima
Face numai ce vrea ea de parca nu ar fi a mea
Ma bate, ma bate, ma bate inima
Si face numai ce vrea ea de parca nu ar fi a mea
Booking Elianne:
Andreea Fornea | andreea.fornea@gmail.com | 0723.614.614
Madalina Nicolai | madalina.nicolai@catmusic.ro | 0745.333.111
Management:
Tudor Fornea | 0726.681.232 | contact@tuanrecords.com
Management & Booking: Marius China | +40.723.315.180 | marius.china@sprintmedia.ro
Mix&Master: Niculae Robert, Alexandru Truta.
Styling Elianne: Ana Maria Gheorghe
Make-up: Claudia Neacsu
Hair Styling: Dumitru Ilina
by Cat Music (YouTube), 7 iun. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu