joi, 9 august 2018

MELODIE NOUĂ: Laola feat. Super ED - ”Prietenii mei” (2018). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Laola și Super ED au lansat o melodie nouă, ”Prietenii mei”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube PugLife Entertainment miercuri, 8 august 2018. Piesa ”Prietenii mei” (Laola feat. Super ED) este produsă de Gabriel Maga (Vunk), iar regia videoclipului noului single îi aparține lui Daniel Libeg. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Laola feat. Super ED - Prietenii Mei (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Piesa noua 2018, single nou: Laola feat. Super ED - Prietenii Mei (Official Video) © 2018 PugLife Entertainment
Achizitioneaza haine PugLife: http://www.puglife-shop.com
Muzica: Gabriel Maga, Laura Balan, Guta Catalin
Versuri: Laura Balan, Guta Catalin
Mixing & Mastering: Gabriel Maga
PugLife Entertainment
https://www.facebook.com/puglife.ro
Prezentat de Cainele Prietenos @PugLife Parasuto!
(C) & (P) PugLife Entertainment
by PugLife Entertainment (YouTube), 8 aug. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu