joi, 11 octombrie 2018

MELODIE NOUĂ: Glorya și Balkan - ”Greșeala mea” (2018). VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Glorya și Balkan au lansat o melodie nouă, ”Greșeala mea”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube Sprint Music joi, 11 octombrie 2018. Piesa ”Greșeala mea” (Glorya feat. Balkan), produsă de Lion Music pentru Sprint Music Romania, este compusă de Glorya și Balkan, iar videoclipul noului single este regizat de EM Production. Cristian Agarici a realizat aranjamentul instrumental al cântecului ”Greșeala mea” (Glorya feat. Balkan). Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Glorya feat. Balkan - Greseala Mea (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Videoclip cu Glorya interpretand single-ul "Greseala Mea" in colaborare cu Balkan. (C) & (P) 2018 Sprint Music & Sprint Media Publishing
Mix: Cristian Agarici
Master: Martin Thomas Mellon
Guitar: by Minor2Go
Sprint Music Online:
Facebook: https://www.facebook.com/SprintMusic
Site Oficial: http://www.sprintmedia.ro/
Licensing: office@sprintmedia.ro
PR: Dana Popa | pr.danapopa@gmail.com
by Sprint Music (YouTube), 11 oct. 2018

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: Glorya feat. Balkan - ”Seară de vară” (2018), VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu