marți, 2 octombrie 2018

MELODIE NOUĂ: Phelipe - ”Ce am fost și ce am ajuns” (2018). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Phelipe a lansat o melodie nouă, ”Ce am fost și ce am ajuns”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 1 octombrie 2018. Piesa ”Ce am fost și ce am ajuns” (Phelipe) este compusă și orchestrată de Phelipe, produsă de St. Peter Production, iar versurile sunt scrise de Matteo, Cosmin Motea și Phelipe. Videoclipul noului single ”Ce am fost și ce am ajuns” (Phelipe) este regizat și produs de St. Peter Media care a creat și scenariul clipului muzical.
Pe canalul oficial de YouTube al lui Phelipe, găsiți și textul noului single ”Ce am fost și ce am ajuns”. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Phelipe - Ce am fost si ce am ajuns (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Piesa noua 2018, single nou: Phelipe - Ce am fost si ce am ajuns (Official Video)
Follow Phelipe on:
Instagram: https://www.instagram.com/iamphelipe
Facebook: https://www.facebook.com/phelipeofficial
Booking: +40720 882 929 | phelipeoffice@gmail.com
Mix&Mastering: Alexandru Truta
(C) & (P) St. Peter Production 2018
by PHELIPE (YouTube), 1 oct. 2018

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: Phelipe - ”Gol de mine” (2018), VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu