miercuri, 7 noiembrie 2018

MELODIE NOUĂ: Mihail - ”Dorul mă ia” (2018). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Mihail a lansat o melodie nouă, ”Dorul mă ia”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 5 noiembrie 2018. Piesa ”Dorul mă ia” (Mihail) este compusă și produsă de Green Room Studio, iar videoclipul noului single este regizat de Green Collective Production.
”M-am tot intrebat cu ce mesaj sa vin alaturi de piesa «Dorul ma ia», pe care am lansat o de curand. Si tot sarind dintr-un gand in altul mi am dat seama ca intr-adevar, ducem Dorul fata de multe momente ale vietii noastre, de zilele din copilarie fara griji, atat de hoinare, atat de curate si libertine, de serile de vara la casa bunicilor, de alintul mamei, de ziua cand prima data am vazut marea, de iernile friguroase, cand mergeam la sanius, cand mancam turturi de gheata, sau de momentele in care eram incojurati de oamenii dragi care te faceau sa nu te simti singur. Ma intrebam de ce simtim dorul fata de aceste momente, si imi dau seama ca noi alegem asta , pentru ca Dorul deschide inima, Dorul incalzeste, Dorul e mult mai complex ca sentiment si senzatie decat pare. Si paradoxal este ca dupa Dor vine cel mai frumos sentiment care le cuprinde pe toate celelalte, Recunostinta. Enjoy the life !”, a scris pe pagina sa oficială de Facebook Mihail cu ocazia lansării cântecului ”Dorul mă ia”. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Mihail - Dorul mă ia (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Music by Green Room Studio
Directed by Green Collective Production - Mihail, Dima Dimov, Ciprian Boca, Timotei Jinar, Alex Kaulitz
Cameras - Dima Dimov, Ciprian Boca, Timotei Jinar
Special Thanks to Form Space
by Mihail (YouTube), 5 nov. 2018

2 comentarii: