vineri, 9 noiembrie 2018

MELODIE NOUĂ: Nicoleta Nucă - ”N-am pierdut nimic”, VERSURI (2018). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Nicoleta Nucă a lansat o melodie nouă, ”N-am pierdut nimic”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 8 noiembrie 2018. Piesa ”N-am pierdut nimic” (Nicoleta Nucă) este compusă de Marius Moga, Marian Moldoveanu, Marius Mirică, Robert Toma și Bogdan Todor pe versurile scrise de Marius Moga și Bogdan Todor. Marius Moga, Marian Moldoveanu și Marius Mirică au produs noul single ”N-am pierdut nimic” (Nicoleta Nucă) în studiourile DeMoga Music și Narcotic Creation pentru Global Records Romania. Regia videoclipului noului single ”N-am pierdut nimic” (Nicoleta Nucă) îi aparține lui Anton Sandu (SAN). Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Nicoleta Nuca - N-am Pierdut Nimic (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Videoclip oficial cu Nicoleta Nuca interpretand single-ul "N-am Pierdut Nimic"
Booking & Licensing:
booking@globalrecords.com | +40.0757.104.166
licensing@globalrecords.com
#nicoletanuca #officialvideo #singlenou
Mix&Master: Marius Mirica
DoP: Bogdan Filip
Nicoleta Nuca Online:
Facebook: https://www.facebook.com/nicoleta.nuca
Instagram: http://instagram.com/nicoletanuca
Twitter: https://twitter.com/nicoletanuca

LYRICS Nicoleta Nuca - N-am Pierdut Nimic (VERSURI):

Strofa 1:
Tot ce aveam mi-ai luat
Așa credeam atunci
Pierdută te priveam
Cum îți făceai bagajul
N-ai vrut sa ma vezi
N-ai vrut sa ma crezi
C-o sa te întorci cândva
Degeaba bati la usa mea

Chorus:
A fost odata, ca niciodată
O preafrumoasă fata naiva dar sincer te a iubit
Si poate ieri am suferit
Dar pana azi mi am revenit
Credeai c-am pierdut tot
N-am pierdut nimic

Strofa 2:
Tot ce ai spus grabit
Mi S-a intiparit
In inima un pic
Dar a trecut cu vremea
Nu stiu de ce ai venit
Esti pus iar pe iubit
La cat m-ai tot mintit
Degeaba bati la usa mea

Chorus:
A fost odata, ca niciodată
O preafrumoasă fata naiva dar sincer te a iubit
Si poate ieri am suferit
Dar pana azi mi am revenit
Credeai c-am pierdut tot
N-am pierdut nimic

Bridge:
Dacă ai ales sa pleci înseamnă ca nu meritai sa fii iubit (x2)

Rap:
Nu meritai!
Ți-am oferit o parte din mine, o parte din rai,
Și vii iar cu Love, n-am timp sa stau cu tine la vorbe
Hai, hai, fa stânga-mprejur, înapoi la ale tale sa dea ele din ...
Ma confunzi cu altcineva, degeaba bati la usa mea!

by Global Records (YouTube), 8 noiembrie 2018

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: Nicoleta Nucă - ”Suflet nebun” (2018), VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu