miercuri, 23 ianuarie 2019

MELODIE NOUĂ: Feli - ”Nu mă înveți tu cum să sufăr” (2019). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

2019 Feli Nu ma inveti tu cum sa sufar melodie noua Feli Nu ma inveti tu cum sa sufar piesa noua 2019 Feli Donose Nu ma inveti tu cum sa sufar  cel mai nou cantec Feli Nu ma inveti tu cum sa sufar videoclip noul single 2019 Feli - Nu ma inveti tu cum sa sufar official video youtube hahaha production official channel Feli - Nu ma inveti tu cum sa sufar
Feli - Nu ma inveti tu cum sa sufar (piesa noua 2019, videoclip oficial, new single 2019, new song, new video)/ Foto Facebook Fely Oficial

Feli Donose a lansat o melodie nouă, ”Nu mă înveți tu (cum să sufăr)”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube miercuri, 23 ianuarie 2019. Piesa ”Nu mă înveți tu cum să sufăr” (Feli) este compusă de Nagy Lucian, Donose Felicia și Cazan Șerban pe versurile scrise de Donose Felicia. Noul single ”Nu mă înveți tu (cum să sufăr)” este produs de HaHaHa Production și lansat alături de Cat Music Romania.
Cântecul ”Nu mă înveți tu (cum să sufăr)” se află pe cel mai recent album al Feliciei Donose, intitulat „Eu sunt Feli” și lansat în anul 2017. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Feli - Nu ma inveti tu cum sa sufar (Official Video) NEW SINGLE 2019, NEW SONG



Videoclip oficial pentru Feli "Nu ma inveti tu (cum sa sufar)".
Nu uita sa te abonezi: http://bit.ly/SubscribetoHaHaHa
Descarca si asculta albumul „Eu Sunt Feli”: https://Feli.lnk.to/EusuntFeliID
Artist: Feli
Pentru concerte: booking@hahahaproduction.com
Licentiere: licensing@hahahaproduction.com
(C) & (P) 2019 HaHaHa Production ®
Contact: office [at] hahahaproduction.com 256 Basarabia Boulevard, 3rd District, Bucharest, Romania.
by HaHaHa Production (YouTube), 23 ianuarie 2019

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: VUNK feat. Feli - ”Toți demonii mei”, VERSURI (2018), VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu