sâmbătă, 12 ianuarie 2019

MELODIE NOUĂ: Theo Rose feat. DJ Project - ”În locul meu” (2019). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Theo Rose, Theodora Diaconu pe numele său adevărat, și trupa DJ Project au lansat o melodie nouă, ”În locul meu”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 10 ianuarie 2019. Piesa ”În locul meu” (Theo Rose feat. DJ Project) este compusă de Bătrînu Răzvan Marian (Boier Bibescu), Alexandra Stanciu Ionela (Alessandra), Alexandru Pelin, Tudosie Leon Antonio, Handke Giuseppe (DJ Gino Manzotti de la DJ Project) și Theodora Diaconu pe versurile scrise de Mihai Dumitrescu (JerryCo) și Alexandru Pelin. Videoclipul și noul single ”În locul meu” (Theo Rose featuring DJ Project) sunt produse de Big UP Music. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Theo Rose feat. Dj Project - In Locul Meu (Official Video) NEW SINGLE 2019, NEW SONG



Videoclip oficial cu Theo Rose interpretand single-ul "In Locul Meu" in colaborare cu Dj Project. (C) 2019 Big UP Music
Pentru Concerte:
Marius China | 0723.315.180 | marius.china@sprintmedia.ro
Dop & Edit: Elph
Color Correction: Alin Surdu
by Big UP Music (YouTube), 10 ian. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu