vineri, 22 februarie 2019

ADDA - ”Te-aș iubi” (melodie nouă 2019, versuri, videoclip oficial, new single)

Adda a lansat o melodie nouă, ”Te-aș iubi”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube miercuri, 20 februarie 2019. Piesa ”Te-aș iubi” (Adda) este compusă de Eduard Feraru, Adda, Șerban Cazan, Florin Boka și Lucian Nagy pe versurile scrise de Adda. Regia videoclipului noului single ”Te-aș iubi” (Adda)  îi aparține lui Ionuț Trandafir (TrandaFilm). Cântecul ”Te-aș iubi” (Adda) este produs de Global Records, Baladda Records și HaHaHa Production. Enjoy!

VERSURI, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: ADDA - Te-as Iubi (Official Video) NEW SINGLE 2019, NEW SONG, LYRICS



Concerte / Booking ADDA:
Rizea Catalin: +40.722.246.478 | baladdarecords@gmail.com
Carmen Stoian: +40.737.677.677 | carmen.stoian@sprintmedia.ro
General Manager ADDA:
Rizea Catalin: +40.722.246.478 | baladdarecords@gmail.com
Subscribe @ ADDA Official YT: http://smarturl.it/AddaYTsubscribe
Chitare - Roland Kiss
Concept - ADDA, Flavius Simion
Productie video - Rizea Catalin, Radu Selaru
Scenografie - Rizea Catalin
Make up - Cristian Buca
Hair - Ilina Dumitru
Styling - Ely Adam
(C) 2019 Global Records / BalAdda Records / HaHaHa Production

ADDA - Te-as Iubi (Versuri/Lyrics)

STROFA 1

Buzele mi s-au crăpat de la atâta nepupat
Mi-e dor să fim în același pat
Trup și suflet ai uitat cât ne-am luptat să fim o inimă.
Ne-am promis că ne dăm timp și răbdare
Dar ca niște nebuni prețuim iubirea când dispare
N-am crezut că o să ajungem să fim o lacrimă.

PREREFREN

Și tremur, cad pereții pe mine
Că mi-e dor să mă simt vie
N-am știut să trec peste tine
Ce te-aș iubi.

REFREN

Ce te-aș iubi
În noaptea asta
Atât de bine, atât de tare
Ca să nu mai simt cum doare inima
În noaptea asta
Vreau să îți iert toate păcatele doar ca să îți simt buzele

STROFA 2

Mâinile mele nu mai știu cum e să simtă pielea ta
Stau singură în așternuturi și-mi imaginez așa
Că tu m-atingi și vindeci tot
Ce plânge, tot ce doare și gândul că nu se poate
Mă rupe și mai tare
Îmi pare rău c-avem trecut, nu prezent și viitor
Și-n viața asta nu putem să ne iubim de două ori
Să ne-ntâlnim întâmplător, să nu știu cum te cheamă
Acum numele tău îmi pune doar sare pe rană.

PREREFREN

Și tremur, cad pereții pe mine
Că mi-e dor să mă simt vie
N-am știut să trec peste tine
Ce te-aș iubi.

REFREN

Ce te-aș iubi
În noaptea asta
Atât de bine atât de tare
Ca să nu mai simt cum doare inima
În noaptea asta
Vreau să îți iert toate păcatele doar ca să îți simt buzele

PART C

În noaptea asta vreau s-ascult ce zice trupul meu
Chiar dacă știu că mâine o să-mi pară atât de rău
În noaptea asta vreau să mă minți frumos
Îmi las hainele să cadă cu tot cu suflet pe jos.
Mâine o să mă urăsc pentru ce-am facut
La fel cum te urăsc că te iubesc atât de mult
Atât și am tăcut, las noaptea să vorbească
Capul să mă certe, inima să mă ierte.

REFREN

Ce te-aș iubi
În noaptea asta
Atât de bine atât de tare
Ca să nu mai simt cum doare inima
În noaptea asta
Vreau să îți iert toate păcatele doar ca să îți simt buzele

by ADDA (YouTube), 20 feb. 2019

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: ADDA - ”Aprindem lumânări” (2018), AUDIO, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu