miercuri, 20 februarie 2019

MELODIE NOUĂ: HORIA BRENCIU - ”LUMEA MEA”, VERSURI (2019). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

2019 Horia Brenciu Lumea mea melodie noua Horia Brenciu Lumea mea videoclip noua piesa a lui Horia Brenciu Lumea mea official video youtube new single 2019 Horia Brenciu Lumea mea  la neatza cu razvan si dani youtube
Horia Brenciu - Lumea mea (piesa noua 2019, versuri, videoclip oficial, new single 2019, new song, new video)/ Foto Facebook Horia Brenciu Official

Horia Brenciu a lansat o melodie nouă, ”Lumea mea”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube în 11 februarie 2019. Piesa ”Lumea mea” (Horia Brenciu) este compusă de Horia Brenciu și Vlad Popescu pe versurile scrise de Horia Brenciu, Vlad Popescu și Cristi Pascu, finnd produsă de HaHaHa Production pentru HB Media Entertainment. Regia videoclipului noului single ”Lumea mea” (Horia Brenciu), o producție HB Media Entertainment, îi aparține lui Iura Luncașu, iar filmările au avut loc la Brașov după scenariul scris de Iura Luncașu și Horia Brenciu.
”E pentru parintii mei. E pentru Brasov si copilaria mea. E pentru trecut, prezent si pentru viitor. E lumea mea. Bucurati-va de muzica.”, a scris Horia Brenciu pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării cântecului ”Lumea mea”. Vizionare plăcută!

VERSURI, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: HORIA BRENCIU - LUMEA MEA (OFFICIAL VIDEO) NEW SINGLE 2019, NEW SONG, LYRICS



Booking HORIA BRENCIU:
mail - contact@hbm.ro - tel. 0732.828282
“LUMEA MEA”
Artist - Horia Brenciu
DOP: Razvan Leucea
Horia Brenciu online:
https://www.facebook.com/horiabrenciu/ https://www.instagram.com/horiabrenciu/
http://hbm.ro/

HORIA BRENCIU - LUMEA MEA - lyrics/versuri

STROFA 1
“CREDEAM CA VIATA, E MAI SIMPLA, CA-I O JOACA, DAR AM AFLAT
CA TOATA FERICIREA NOASTRA SI IUBIREA NU-S DE INCHIRIAT

SI-MI AMINTESC CA
TU, TU IMI ZAMBEAI SI IMI SPUNEAI MEREU
SA NU SA NU RENUNT ORICAT AR FI DE GREU

OOOO,
TOT CE-AM VAZUT, TOT CE-AM SIMTIT CANDVA
OOOO,
M-AU DUS CATRE TINE, M-AU DUS CATRE VIATA MEA
SI GANDURILE MELE SE-NTORC MEREU LA TINE
DE LA TINE AM INVATAT SA IUBESC.
OOO
VEI FI TOT AICI, TU VEI FI LUMEA MEA

STROFA 2
AM INTELES CA E NEVOIE CATEODATA, SA MAI CAZI
CA SA INTELEGI CA NICIUN MAINE NU VA FI AZI

SI-MI AMINTESC CA
TU, TU IMI ZAMBEAI SI IMI SPUNEAI MEREU
SA NU SA NU RENUNT ORICAT AR FI DE GREU

OOOO,
TOT CE-AM VAZUT, TOT CE-AM SIMTIT CANDVA
OOOO,
M-AU DUS CATRE TINE, M-AU DUS CATRE VIATA MEA
SI GANDURILE MELE SE-NTORC MEREU LA TINE
DE LA TINE AM INVATAT SA IUBESC.
OOO
VEI FI TOT AICI, TU VEI FI LUMEA MEA”

HB MEDIA ENTERTAINMENT ®
Str. Traian nr.55, Sector 3, Bucuresti, Romania

by Horia Brenciu (YouTube), 11 feb. 2019

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: HORIA BRENCIU - ”SUNT CINE VREAU SA FIU”, VERSURI (2018), VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu