vineri, 15 februarie 2019

Pepe - ”Îmi pasă” (melodie nouă 2019, versuri, videoclip, new single)

Pepe, Ionuț Nicolae Pascu pe numele lui real, a lansat o melodie nouă, ”Îmi pasă”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 14 februarie 2019. Piesa ”Îmi pasă” (Pepe) este compusă de Mihalache Ștefan (Connect-R) pe versurile scrise de Connect-R și Costache Doinita Ștefania, fiind produsă de Iorga Paul Alexandru pentru Pepe Latin Music. Iorga Paul Alexandru și Ion George Tudor s-au ocupat de aranjamentul instrumental al noului single ”Îmi pasă” (Pepe), iar regia videoclipului îi aparține lui Dan Petcan. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Pepe - Îmi pasă (Official Video) NEW SINGLE 2019, NEW SONG



Vezi aici cel mai nou videoclip al lui #Pepe pentru "Îmi pasă", piesa momentului in Romania !!! ❤️
SUBSCRIBE: https://goo.gl/j2Ymy0 !!! ❤️
Mix / Master: Iorga Paul Alexandru

Versuri Pepe - Imi pasa (lyrics):

Ma intreb adesea ce mai faci, esti bine?
Te mai gandesti si tu din cand in cand la mine?
Sau mai uitat definitiv de-o vreme?
Caci gandul la mine iti face numai probleme.

Oare ai ajuns acolo unde iti doresti?
Spune-mi, traiesti iubirea aia din povesti?
Ai dat de cel ce te iubeste asa cum vrei?
Si acuma sunteti gata sa fiti trei.

Refren

Tu nu stii ca-mi mai pasa de tine,
Si ca te mai vad prin casa,
Desi nu esti langa mine?

Oare ai reusit sa fugi departe?
Acolo unde nu exista inimi sparte.
Acolo unde voiai sa ajungi.
De cate ori eu te faceam sa plangi?

Ai dat de unu care nu-i asa de ocupat.
Ai dat de cel cu care-ti iei micul dejun in pat,
De cel ce iti va da tot ce eu nu am putut,
De cel ce ma plaseaza pe mine in trecut.

Refren

Tu nu stii ca-mi mai pasa de tine,
Si ca te mai vad prin casa,
Desi nu esti langa mine?

Tu nu stii ca-mi mai pasa de tine,
Si ca te mai vad prin casa,
Desi nu esti langa mine?

Am auzit ca spui mereu ca iti e bine.
Si ca ai uitat de tot, de tot de mine.
Ca acum ai tot ce ti-ai dorit,
Si ca visul tau s-a implinit.

Dar oare cand te plimbi cu el sub clar de luna,
Ai vrea cumva in locul lui o alta mana.

Refren

Tu nu stii ca-mi mai pasa de tine,
Si ca te mai vad prin casa,
Desi nu esti langa mine?

Tu nu stii ca-mi mai pasa de tine,
Si ca te mai vad prin casa,
Desi nu esti langa mine?

Pepe Latin Music Online:
You Tube: http://www.youtube.com/pepelatinmusic
Facebook: http://www.facebook.com/pepelatinmusic
Instagram: http://instagram.com/pepelatinmusic
Pepe Latin Music | Date de contact:
Telefon: +40 722 825 860
Email: office@pepelatinmusic.ro
PR Management: dan@prmanagement.ro / +40 720 878 666
Web Site: http://www.pepe.ro
(C) & (P) Pepe Latin Music 2019

by Pepe (YouTube), 14 feb. 2019

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: Pepe - ”Mi-am ales” (2018), VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE!

4 comentarii:

  1. Superbă,mi-a plăcut și îți mulțumesc,Cristi!
    Duminică plăcută îți doresc!
    O îmbrățișare și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Intrebati pe YouTube, la contul lui Pepe, ca sa aflati mai multe detalii.

      Ștergere