duminică, 17 martie 2019

Alexandra Ușurelu - ”Oare-am ajuns, oare-am plecat” (versuri, videoclip nou). Live la Arenele Romane, București, 2018

VERSURI, VIDEOCLIP NOU: Alexandra Usurelu - Oare-am ajuns, oare-am plecat (live la Arenele Romane) Bucuresti, 2018 NEW VIDEO, LYRICS



Alexandra Ușurelu - ”Oare-am ajuns, oare-am plecat”
Live la Arenele Romane din București, extras din concertul susținut pe 7 septembrie 2018 în cadrul ”The Fresh” .
Muzică: Joni Mitchell - “Both sides, now”
Adaptare text: Zoia Alecu, Bobby Stoica
Aranjamente muzicale pentru band și cvartet de coarde: Bobby Stoica
Mix și mastering: Bobby Stoica/ArtyBrands
Imagine: Florin Botea, Alex Csiki
Montaj: Florin Botea, Bobby Stoica

Versuri Alexandra Ușurelu - ”Oare-am ajuns, oare-am plecat”:

Doar nori albi dansând pe cer,
Doar mii de stele ce nu pier
Îmi era cald când era ger,
Sunt norii mei de ieri.

Acum e-un Soare mai viclean.
Toți norii ning și plouă-n van.
În tot ce fac, în tot ce spun,
Azi norii-mi stau în drum!

Din două părți mă uit la ei
De jos, de sus, par tot mai grei
Sunt norii unui nenoroc.
De fapt, nu îi cunosc deloc.

Doar povești luceau subtil
În al meu suflet de copil,
Și orice vis se așternea,
Spre zori se împlinea.

Acum deja e un alt show
Tu pleci, mă doare, râzi din nou,
Iar când îmi pasă n-am să las
să pierd timpul rămas.

Credeam că-n dragoste cumva,
Poți dărui și poți lua,
Oare-s iluzii arse-n foc?
Ce-i dragostea, nu știu deloc.

Vise-am strâns, dar nu ți-am spus.
Fior răpus, doar când te-ai dus,
Vedeam în urmă curcubeu,
Circul din jurul meu.

Prieteni mă privesc ciudat,
Ei toți îmi spun că m-am schimbat,
Știu că nimic n-aș fi pierdut,
De-aș fi iubit mai mult.

Privesc din două părți acum
La viața mea, prin foc și fum,
Ce sunt eu azi, ce-am vrut să fiu?
Ce-i viața nici acum nu știu.

Privesc din două părți, cumva,
De jos, de sus, la viața mea
Oare-am ajuns, oare-am plecat
Prin viață?
Încă n-am aflat.

by Alexandra Usurelu (YouTube), 13 oct. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu