joi, 28 iulie 2011

Măritiş. Fabulă epigramatică

epigrama fabula epigramatica de Efim Tarlapan amuzante haioase versuri Maritis

MĂRITIŞ
de Efim Tarlapan

- Te măriţi c-un melc, surato?!
Pe o viespe-am întrebat-o.
- Ce te miri, mi-a zis ţâfnoasă,
E urât, dar are... casă!

Sursa foto: funnypictures.com

23 de comentarii:

  1. Buna asta, chiar foarte buna ! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare. Oricum, poza a făcut cât 1000 de cuvinte! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ... si masina, si lovele, multe carduri in portofele... Nu-i frumos, da' nu conteaza, cu cadouri ma blindeaza. Cand e vorba de alte alea, inchid ochii, ma ia jalea... Sacrificii, sacrificii dar si multe beneficii. :)) Cam asa ceva, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. unfortunately people believe it..happiness cant be bought (or rented) :-)people sell them selves for money and materialistic items.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eugen, multumesc!

    Beneficii si suplicii, Lillee. :)

    Androxa, this is the life! :)

    Tamy, este intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere
  6. Secretul unei casnicii fericite continua sa ramana un secret .

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte tare!exact adevarat!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bun venit pe aici! Ce mult mi-a placut filmul The Thorn Birds... Mi-ai amintit de filmul cu pricina. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai,in afara de faptul ca e...melc, ce cusur are?? De ce sa nu se marite cu el? :P
    Dar casa, casa cum e? Are mai multe camere sau e doar o amarata de garsoniera? :))))
    Glumesc, desigur...m-am amuzat dupa o zi in care asa cum bine ai prevazut, am avut multi nervi. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine ca are casa melcul...Ca sunt si melci fara cochilie. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Prea tare....trist dar adevarat!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere