duminică, 18 septembrie 2011

Life in Pictures - 5. Autumn landscapes

Autumn...





Source: favim.com

Visit Costin for more pictures.

54 de comentarii:

  1. Superb! Frumos se filtrează lumina printre crengi!... O duminică plăcută!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Crampeie de lumina calda mangaie bland zilele unui anotimp superb .

    RăspundețiȘtergere
  3. Sorin, pana acum toamna a fost frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imaginea parca promite o toamna frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Calator, multumesc. E meritul autorului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt locuri pe care, ca fotograf le cauti o viata intreaga. Nu le vei gasi niciodata, daca tot continui sa le cauti. Vor aparea in fata aparatului doar atunci cand nu le mai cauti. Un astfel de loc este si acesta.
    Te salut Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Costin, tu stii mai bine despre ce este vorba. :) O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. E superbă! Te face să iubeşti toamna. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. dacă zic că toamna e anotimpul meu preferat cred că e inutil să mai adaug ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  10. cred ca alta mai frumoasa nici ca ai fi gasit !
    Sa-ti fie zilele de toamna bland insorite , ;) !!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc frumos, Alm! Asemenea si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Superba fotografie, felicitari relizatorului!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mna, eu nu am ce sa mai spun, deja am spus ca ador toamna! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Lumi, este o imagine superba din Parcul Cismigiu din Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  15. Shayna, stiu ca esti o admiratoare a toamnei. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Roxana, e surprinsa foarte bine de fotograf. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Superbă poza!
    O după amiază frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce înminunare de lumină ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Doru, eu iti multumesc pentru vizita si comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  20. woooow e superb! mi-e asa dor de toamna din cismigiu...abia astept sa o reintalnesc.

    RăspundețiȘtergere
  21. Pai pana acum a fost mai mult vara, o sa vina si toamna adevarata. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Inseamna ca am postat bine fotografia, Lillee. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Specialitatea acestui fotograf sunt pozele de pa taramul zanelor ?! Inspirata alegere !
    Sa ai o saptamana usoara !

    RăspundețiȘtergere
  24. 10+ pt imagine, lumina este surprinsa perfect printre copaci

    RăspundețiȘtergere
  25. Este o imagine deosebita, Cris-Mary. Meritul apartine autorului.

    RăspundețiȘtergere
  26. subscriu la ce azis Costin...abolut fascinant! seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  27. Cristi, unde esti? Ai absentat cu postarea de ieri? :) Eu inteleg ca dau mai rar prin blogosfera, dar tu... Glumesc si eu... Am trecut sa vad ce ai mai facut in ultima vreme si nu pot sa nu admir fotografiile luate de pe site-ul amintit de tine. O alegere tare buna!

    RăspundețiȘtergere
  28. Irina, am avut un eveniment neplacut in familie si nu am avut starea necesara pentru a posta pe blog. Ma bucur ca ti-au placut fotografiile alese de mine. :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Prea frumoasa fotografia! Iti doresc numai bine Cristi, imi pare rau sa aud ca ai patit ceva.

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu sunt bine, doar ca am avut un eveniment nefericit in familie. Fotografia e splendida intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere