miercuri, 28 septembrie 2011

Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 24. Dans

photo *** (75%)
photo *** (75%)
Sursa: photoforum.ru. Fotograf: Igor Kapustin
Continuarea la Carmen.

Vania Alex Alice Dana Schtiel Alm Teo Luna patrata Rokssana Cleo Dara Lillee C.L.M. Iulisa Sorin Lumi Alice Diana Adelina Mircea Irina Andreea Flavius Florin Max Peter Zina Gabi Tamy Costin Ina Gerhald Zolty Elena Bianca   Theodora Androxa Umograf Solidaster Cris Mary Andera

46 de comentarii:

  1. hai la dans. faine pozele de azi.
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Cristi!
    Superbe pozele!
    O zi plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. O bucurie matinală pentru ochi!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. zi frumoasa sa ai Cristi :) in pasi de dans...

    RăspundețiȘtergere
  5. :( N-am putut sa vad pozele, nu sunt pe terenul meu. Da'lasa ca o sa le vad eu !

    RăspundețiȘtergere
  6. Geniale ipostaze... ce frumos e dansul, când e făcut cu pasiune! Bravo lor. O zi cu zâmbete îţi doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Zina, imi pare rau. Schimba browserul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Abbilbal, frumoasa interpretare. Ai mare dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Wooow! Superbe pozele! Strabatem ziua de azi in pasi de dans! :D
    O zi superba sa ai!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un mod de exprimare .

    O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc, Melly! E meritul fotografului.

    RăspundețiȘtergere
  13. no bun. tunelul l-am văzut; am văzut şi luminile; numai protagoniştii parcă-s alţii, adică cei de aici chiar par normali ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Pai pentru ca sunt normali am postat fotografiile. Nu-mi plac falsurile. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ei da! Chiar nu am mai văzut de mult un concurs adevărat de dans! Iar ruşii sunt foarte buni!
    Am văzut (tot pe forumurile ruseşti, că eu le mai urmăresc) nişte graficieni foarte buni. Au idei frumoase. Îmi plac efectele pe care le-a aplicat autorul (discrete, dar interesante).

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte foarte frumoase pozele. A doua imi place foarte mult -- cum magnetismul femei atrage barbatul sa se prinda-n magia dansului -- e divina poza.

    O noapte linistita iti doresc Cristi :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Max Peter, mi-au placut mult pozele si astfel am repetat tema de la Life in Pictures - 6. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Daca nici femeia n-are magnetism atunci cine sa mai aiba? :) O seara frumoasa, Stefania!

    RăspundețiȘtergere
  19. Felicitari! Superbe.Ma incinta si-mi dau putere .

    RăspundețiȘtergere
  20. Incantatoare pentru ochi,apreciere mea.
    Salutari, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ma bucur ca iti plac fotografiile, Iulisa.

    RăspundețiȘtergere
  22. Salut, Sorin! Sunt deosebite intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere
  23. Love it, just love it! Sunt topita dupa aceste competitii!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ma bucur ca ti-au placut pozele, Lumi.

    RăspundețiȘtergere
  25. wow! asta da atmosfera! Arta la nivel înalt, muzica, dans de cea mai înalta calitate!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. ah, mi-ai amintit de cursul meu de dans...abia astept sa reinceapa si sa ma bucur din nou de orele celui mai bun profesor :D

    RăspundețiȘtergere