marți, 20 decembrie 2016

Claudiu Zamfira - "Amprente" (2016). MELODIE NOUĂ, VIDEOCLIP OFICIAL, VERSURI, NEW SINGLE

Claudiu Zamfira a lansat o nouă melodie, "Amprente", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 24 noiembrie 2016. Piesa de dragoste "Amprente" este produsă de Red Clover Media, iar regia clipului noului single îi aparţine lui Alin Ionescu. Claudiu Zamfira a compus muzica şi versurile, de aranjamentul instrumental ocupându-se George Popa.
Vizionare plăcută!

Claudiu Zamfira - Amprente [Official Video] New Single 2016 || #Level Up Music



Claudiu Zamfira - Amprente (Official Video) New Song 2016

►Download from iTunes:
http://apple.co/2fLnLIa

Muzica & Text: Claudiu Zamfira
Productie & Aranjament: George Popa
Mix: Florin Corlateanu
Master: Daniel Baciu

►Follow Claudiu Zamfira:
https://fb.com/ClaudiuZamfira

►Directed by & Photo Artwork: Alin Ionescu
http://ionescualin.ro/

►Video by Studio Click

►Red Clover:
https://fb.com/RedCloverLEVELUPMUSIC/

Lyrics/Versuri Claudiu Zamfira - "Amprente":

Trec ore-n sir,
Nu imi mai scrii nimic
Nu mai stiu ce sa zic,
Asta ti-e felul?
Comportament schimbat,
Nu stiu ce s-a-ntamplat
Iar langa perna mea,
Iti vad inelul

Sa faci un rau nu te costa
Dar te transformi intr-o fosta

Tu lasi amprente pe sufletul meu
Poate-i mai bine sa ai drumul tau
Degeaba porti suflet, daca nu faci ce simti
Tu lasi amprente si preferi sa minti

Cauti dragostea unde nu este
Nu se gaseste asa usor
Intre noi doi, un zid se-nalta
N-o sa-l mai sparga niciun dor

Sa faci un rau nu te costa,
Dar te transformi intr-o fosta

Tu lasi amprente pe sufletul meu
Poate-i mai bine sa ai drumul tau
Degeaba porti suflet, daca nu faci ce simti
Tu lasi amprente si preferi sa minti

Tu lasi amprente pe sufletul meu
Tu lasi amprente... oooo
Tu lasi amprente pe sufletul meu
Tu lasi amprente... oooo

Tu lasi amprente pe sufletul meu
Poate-i mai bine sa ai drumul tau
Degeaba porti suflet, daca nu faci ce simti
Tu lasi amprente si preferi sa minti

Editor: Red Clover Media
(C) & (P) 2016 Red Clover Media
www.redclover.ro

by Red Clover (YouTube), 24 nov. 2016

Click pe link daca vrei sa vezi si MELODIE NOUĂ: Claudiu Zamfira - "Love Me" (SINGLE OFICIAL, AUDIO, VERSURI, 2016), Claudiu Zamfira - "Ne-am pierdut" (LYRICS, VIDEOCLIP NOU)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu