luni, 8 mai 2017

VIDEOCLIP NOU: Direcţia 5 - "Am ştiut" (2017). MELODIE NOUĂ, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Trupa Direcția 5 şi Alinka (Alina Crişan) au lansat videoclipul oficial pentru noua melodie "Am știut" pe canalul de YouTube Cat Music luni, 8 mai 2017. Piesa superbă de dragoste "Am știut" se află pe noul album al formaţiei Direcția 5 - "Happy Day" care va fi lansat în noiembrie 2017. Muzica a fost compusă de Marian Ionescu, iar versurile noului single "Am știut" (Direcția 5) au fost scrise de Florin Dumitrescu.
Regia videoclipului piesei "Am ştiut" îi aparţine lui Alex Ceauşu. Vizionare plăcută!

PIESĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: directia 5 - Am stiut (Official Video) New Single 2017, New Song



Piesa noua: directia 5 - Am stiut (Official Video) New Song 2017, New Single by Cat Music Romania (YouTube), 8 mai 2017

Click pe link daca vrei sa vezi si Direcţia 5 - "Balerina" (melodie nouă, videoclip oficial, single nou, 2016)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu