miercuri, 24 mai 2017

15 fotografii superbe din diferite zone ale lumii

Am ales azi 15 fotografii superbe din diferite zone ale lumii, imagini publicate pe site-ul Flickr.com. A venit vremea episodului 318 din serialul cu poze intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe fotografii găsiţi pe blogul lui Călin Hera.
Happy Wordless Wednesday!

Florence Sallows photographing daughter and dog, date unknown
Florence Sallows photographing daughter and dog, date unknown - Photographer: Reuben R. Sallows (1855 - 1937) - Huron County Museum & Historic Gaol

Bus and tram on Munkbron in Stockholm 1964
Bus and tram on Munkbron in Stockholm 1964 - Buss och spårvagn på Munkbron 1964 - Photograph by: Trapp, Håkan - Date: 1964 - Stockholm Transport Museum

Painters on the Brooklyn Bridge Suspender Cables-October 7, 1914
Painters on the Brooklyn Bridge Suspender Cables-October 7, 1914 - Artist: Eugene de Salignac - Artist Bio: American, 1861 - 1943 - Creation Date: 1914 - Museum of Photographic Arts

Cyclists at Nørrebrogade in Copenhagen (1940-45)
Cyclists at Nørrebrogade in Copenhagen (1940-45) - National Museum of Denmark

McDonnell Douglas : F/A-18C : Hornet
SDASM Archives - McDonnell Douglas : F/A-18C: Hornet - Fort Jefferson, Key West, Florida, USA

Tinish the dog-faced baboon on Allamayu's shoulder
The Field Museum Library Follow - Tinish the dog-faced baboon on Allamayu's shoulder - 1927 - Africa, Ethiopia (Abyssinia)

Smell of spring
Tamás Szarka - Smell of spring

Fifty shades of Tuscany
Fabrizio Lunardi - Fifty shades of Tuscany - Italy

Stealth Kite
David Hall - Stealth Kite - Red kite at Harewood

NYCScape
Jason Devaun - NYC Scape

Leadville, Colorado
Gene - Leadville, Colorado

Essaouira
Maxime FLORIAT - Essaouira

Camino de Montaña
mtnjoebv - Camino de Montaña - Road to Independence Pass, Colorado

Neige - In explore 24/05/17
Dom Max - Neige

Italian Fire Salamander (Salamandra salamandra gigliolii)
John Clare - Italian Fire Salamander (Salamandra salamandra gigliolii)

Copyright © 2017 Flickr. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

19 comentarii:

  1. Excelent alese imaginile! Cu totul deosebite si subiecte impresionante!
    Happy WW, draga Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile! Happy WW, Suzana! :)

      Ștergere
  2. O fotografie absolut minunată cea de pe Brooklyn Bridge. Nu mă pot desprinde de ea. Chiar că vietățile orașului.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Splendide toate,îmi place mult pufișorul cu mingea de tenis!
    O zi minunată îți doresc,Cristi!
    Mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, o zi faina! Multumesc si eu de comentariu, Elena! :)

      Ștergere
  4. Poza cu bicicliștii din Copenhaga mi-a amintit de cei din Amsterdam pe care tocmai i-am părăsit duminica trecuta...
    Ce frumos e pictată salamandra, dar și poza cu pufoșenia albă și cea cu două pisici și un cățel mi-au plăcut foarte mult!

    Seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile! O seara faina! :)

      Ștergere
  5. Frumoasa calatorie cu imagini <3. Vad si vreo trei creti (catei, la catei ma refer haha) pe acolo :D. Hihi.
    Poza cu podul este insa de maaaare efect (si ameteala :P)
    Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. E clar ca toate-mi plac, dar nu-i una care sa se compare cu cea in care apare cainele din rasa Boxer. :) Datorita cainelui, evident. :)
    Zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cainii din rasa Boxer sunt adevarate comori. O zi faina! :)

      Ștergere
  7. foarte frumoase fotografii ! am dat click pe prima fotografie şi am intrat într-o altă lume cu un parfum aparte (erau foarte, foarte multe fotografii din altă epocă)!
    felicitări pentru postare !
    multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Fotografiile vechi apartin unor muzee. Toate cele bune! :)

      Ștergere
  8. Buna! Imi place mult cea cu catelul si pisicile! Parca-l vad pe Pufi al meu cu prietenele lui, pisicile! Mi-a adus un zambet! :)

    RăspundețiȘtergere