marți, 20 iunie 2017

ANTONIA - "Iubirea Mea" (melodie nouă, videoclip oficial, new single 2017)

Antonia şi Alex Velea au lansat o nouă melodie, "Iubirea Mea", odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube marţi, 20 iunie 2017. Piesa "Iubirea Mea" (Antonia) este produsă de Global Records Romania. Muzica a fost compusă de Bănică Andrei Iulian, Cotoi Alexandru, Barac Sebastian Alexandru şi Botezan Marcel, iar versurile noului single "Iubirea Mea" au fost scrise de Bănică Andrei Iulian şi Miculescu Theea. Regia videoclipului piesei "Iubirea Mea" îi aparţine lui Khaled Mokhtar.
Vizionare plăcută!

PIESĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: ANTONIA - Iubirea Mea (Official Video) New Single 2017, New Song



Videoclip oficial cu ANTONIA interpretand single-ul "Iubirea Mea". (C) & (P) 2017 Global Records
by ANTONIA (YouTube), 20 iun. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu