luni, 12 iunie 2017

Jean Gavril - "Picioarele reci" (melodie nouă, videoclip oficial, versuri, single nou 2017)

Jean Gavril a lansat o nouă melodie, "Picioarele reci", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube marţi, 12 iunie 2017. Piesa "Picioarele reci" (Jean Gavril) este produsă de HaHaHa Production şi Roton Music Romania. Muzica a fost compusă de Jean Gavril şi Nagy Lucian, iar versurile noului single "Picioarele reci" au fost scrise de Jean Gavril.
Vizionare plăcută!

PIESĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Jean Gavril - Picioarele reci (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



Piesa noua, single nou: Jean Gavril - Picioarele reci (videoclip nou oficial) 2017
Editor: Roton Music Publishing / HAHAHA Production
© & (P) 2017 ROTON MUSIC & HAHAHA PRODUCTION

Trupa: Angus Mihai (Chitara), Bogdan Bereuca (Toba), Silviu Sanda (Bass), Radu Dumitru (Clape)
Producatori generali: Roton Music & HaHaHa Production
Producator executiv: Petru Popescu @Monolit Studio
Starring: Bianca Tohaneanu/Jean Gavril
Regie: Razvan Leucea @Monolit Studio
Scenariu: Razvan Leucea
D.O.P.: Zoran Simulov
Multumiri: Teodora Rosu, Ovidiu Serghe, Alexandru Puscasu
Producator: Petru Popescu
www.monolitstudio.ro

Versuri / Lyrics Jean Gavril - Picioarele reci:

Ah, ce picioare reci ai

Eu adormit, tu imi zambeai
De neoprit, ma sarutai
Pacat ca-i doar in capul meu
Ma dai afara din vis mereu.

Abia ce mai rezist, respir secunde.
Inima mea e trista, vrea s-o asculte,
Cea mai rebela dintre frumoase,
Clipesti cam sincer cu gene false.

Esti slabiciunea mea
Te rog doar,

Du-ma sedu-ma si-adu-ma
Inapoi dupa o luna,
Sedu-ma asa,

Du-ma sedu-ma si-adu-ma
Inapoi dupa o luna, sedu-ma

Ah ce picioare reci ai,
Ce picioare reci ai,
Ah ce picioare reci ai,
Ah ce picioare reci ai,
Ce picioare reci ai,

Si pas dupa pas urmeaza statia Timpuri noi
Si timpuri noi ne-asteapta pe noi doi, da, pe noi doi.
Draga, draga mea, tu intr-o zi vei fi a mea
Pentru c-asa vreau eu.

Si soarele o s-apuna in timp ce iti spun noapte buna
Hai mai alinta-te un pic
Si-n timp ce tu te alinti, eu sa ma topesc dupa tine,
Ma topesc dupa tine,
Si iti zic,

Du-ma sedu-ma si-adu-ma
Inapoi dupa o luna, sedu-ma asaaa

Ah ce picioare reci ai,
Ce picioare reci ai,
Ah ce picioare reci ai,
Ah ce picioare reci ai,
Ce picioare reci ai,

Vaaaaai dar ce frumoasa esti, tu cine esti?
Ia-ma si pe mine-acasa, cine sunt ?
Tot ce vreau sa-ti spun este ca te iubesc,
Cand te alinti, eu ma topesc dupa tine, ma topesc dupa tine, si-ti zic

Buna, sedu-ma si-adu-ma
Inapoi dupa o luna, sedu-ma asaaa
Du-ma sedu-ma si-adu-ma
Inapoi dupa o luna, sedu-ma,

Ah ce picioare reci ai,
Ce picioare reci ai,
Ah ce picioare reci ai,
Ah ce picioare reci ai,
Ce picioare reci ai,

Du-ma cu zaharelu', cu zaharelu'
Du-ma cu zaharelu', cu zaharelu'
Du-ma cu zaharelu', cu zaharelu'
Du-ma cu zaharelu', cu zaharelu'
Doar du-ma,
Sedu-ma!

by Roton Music TV (YouTube), 12 iun. 2017

Click pe link daca vrei sa vezi si VIDEOCLIP NOU: Jean Gavril - "Tocuri" (2017), MELODIE NOUĂ, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu