sâmbătă, 10 iunie 2017

MELODIE NOUĂ: Smiley - "Să-mi fie vară" (2017). VIDEOCLIP NOU, VERSURI, PIESĂ OFICIALĂ, SINGLE NOU DIN SERIA #SMILEY10

2017 Smiley Sa-mi fie vara melodie noua videoclip Smiley Sa-mi fie vara piesa noua versuri videoclip oficial Smiley Sa-mi fie vara versuri lyrics official video Smiley 10 noul single youtube Smiley Sa-mi fie vara
Smiley - Sa-mi fie vara (piesa noua 2017, videoclip oficial, versuri, new single, new song, new video 2017)/ Foto Facebook Smiley Official

Smiley a lansat o nouă melodie, "Să-mi fie vară", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube sâmbătă, 10 iunie 2017. Piesa nouă a lui Smiley - "Să-mi fie vară" este produsă de HaHaHa Production şi lansată alături de Cat Music Romania. Muzica a fost compusă de Andrei Mihai, Andrei Maria - Smiley pe numele scenic şi Dorian Micu, iar versurile noului single "Să-mi fie vară" au fost scrise de Smiley şi Dorian Micu. Regia videoclipului piesei "Să-mi fie vară" îi aparţine lui Iulian Moga.
Cu ocazia împlinirii a zece ani de carieră solo, Smiley lansează zece piese însoţite de videoclipuri noi. În fiecare lună pe data de 10, Smiley va prezenta un nou single pe canalul său oficial de YouTube. Cântecul "Să-mi fie vară" este al patrulea din seria #Smiley10 a artistului român după melodia "Flori de plastic", piesa "De unde vii la ora asta?" şi cântecul "Domnu' Smiley".
Pe 1 iunie 2017, în cadrul unui concert extraordinar la Arenele Romane din Bucureşti, Smiley a aniversat împlinirea a zece ani de carieră solo alături de fani şi invitaţi speciali.
Vizionare plăcută!

VERSURI, PIESĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Smiley - Sa-mi fie vara (Official Video) NEW SONG 2017, NEW SINGLE, LYRICS



Piesa noua, single nou: Smiley - Sa-mi fie vara (Official Video) New Song 2017, New Single
“Sa-mi fie vara”, cel de-al patrulea single din campania #Smiley10, este un imn al vietii, al bucuriei de a trai asa cum oricine isi doreste.
Fanstore Oficial Smiley: https://hastore.ro/shop/fanstore/smiley/
Pentru concerte: booking@hahahaproduction.com

Lyrics/Versuri Smiley - "Să-mi fie vară" (piesa noua 2017):

Toamna umbrela, iarna cu soba
Si primăvara nu sunt în formă
Nu cântă basu’, nu mișcă toba
Cum o dau, cum o dau, ooo
Nu vreau cu metrou’, nu mă sui in taxi
Vreau vegetație, nu flori de plastic

Să stau pe plajă, nu doar in trafic,
Cum o dau, cum o dau, ooo
Și mi-e dor să ies pe afară,
Îmi e dor de soare, îmi e dor de vară...ooo

Refren x2 :
Vreau să-mi fac viața în picioarele goale,
Să fie iarbă în loc de trotuare
Și să nu fie ziduri care să ne separe
Să-mi fie vară toată viața mi-ar plăcea!

Și aș da multe să vad asta doar o zi
Cu oameni liberi de-orice griji si datorii
Cer albastru c-au plecat toți norii gri
Să se-audă în tot orașul numai joacă de copii.

Și peste noapte, fără să-ți dai seama
Piața Unirii e Copacabana
Lumea din tramvai merge cu banana, cu banana
Și mi-e dor sa ies pe afară ,
Îmi e dor de soare, îmi e dor de vară...ooo

Refren x2 :
Vreau să-mi fac viața în picioarele goale,
Să fie iarbă în loc de trotuare
Și să nu fie ziduri care să ne separe
Să-mi fie vară toată viața mi-ar plăcea!

Smiley online:
https://www.facebook.com/smileyonline
https://twitter.com/smiley_omul
https://www.youtube.com/user/smileyomul
http://smiley.ro/

by Smiley (YouTube), 10 iun. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu