sâmbătă, 13 iulie 2019

Finala Wimbledon 2019: Simona Halep trece de Serena Williams cu 6-2, 6-2 și este noua campioană la Wimbledon (rezumat video)! Simona Halep vs. Serena Williams, Wimbledon 2019 finals highlights

2019 wimbledon 2019 Simona Halep Serena Williams vs Simona Halep e noua campioană de la Wimbledon finala 2019 halep vs serena williams rezumat video highlights halep vs serena williams wimbledon 2019 final video youtube simona halep wimbledon 2019 finala cu serena williams hai simona
Simona Halep e noua campioană de la Wimbledon! Foto: Digi Sport

Wimbledon 2019: Simona Halep a surclasat-o pe Serena Williams în finală cu 6-2, 6-2 și este prima jucătoare de tenis din România câștigătoare a trofeului la Wimbledon. Acesta reprezintă al doilea titlu de Grand Slam cucerit de Simona Halep după cel obținut la Roland Garros 2018, din cinci finale de Mare Șlem disputate în carieră.
”Nu am jucat niciodată mai bine. A fost cel mai bun meci făcut de mine. Nu am cuvinte să explic ceea ce simt. Am avut multe emoții înaintea meciului, dar am știut că nu e timp de așa ceva și am intrat pe teren și am dat tot ce am avut mai bun. Este ceva incredibil. Este visul mamei mele. Mi-a zis că dacă vreau să fac ceva în tenis trebuie să joc o finală la Wimbledon. Mulțumesc mult mamă. A fost una dintre principalele motivații ale turneului, faptul că voi fi membru al clubului pe viață”, a declarat Simona Halep la finalul partidei pentru Eurosport.
”Am lucrat mult pentru a-mi schimba stilul de joc și a câștiga meciuri pe iarbă. Abia aștept să mă întorc la Wimbledon anul viitor. Mulțumesc părinților, familiei, nu aș fi fost aici fără voi. Nu am cuvinte să vă mulțumesc. Îi mulțumesc și lui Darren. Le mulțumesc românilor, domnului Țiriac, care a fost aici special pentru mine. Vă mulțumesc tuturor pentru tot. Este ceva minunat. O să mulțumesc tuturor celor din familia Regală că au fost prezenți aici”, a mai spus Simona Halep, informează site-ul Digi Sport.
Felicitări, Simona Halep! Suntem foarte mândri de tine!

Simona Halep vs Serena Williams Wimbledon 2019 finals highlights



VIDEO: Simona Halep is the 2019 Wimbledon Ladies' Singles Champion



VIDEO: Simona Halep Wimbledon 2019 Winner's Speech



VIDEO: Serena Williams Wimbledon 2019 Runner-Up Speech



by Wimbledon (YouTube), 13 iul. 2019

wimbledon 2019 simona halep castigatoarea finalei feminine wimbledon 2019 halep vs williams rezumat video highlights simona halep serena williams finala wimbledon 2019 13 iulie
2019 halep vs williams wimbledon 2019 simona halep serena williams video rezumatul meciului finala feminina wimbledon 2019 13 iulie
2019 wimbledon 2019 serena williams vs simona halep final highlights
wimbledon 2019 serena vs simona halep prima romanca castigatoare a trofeului din romania
2019 wimbledon serena williams vs simona halep rezumat video youtube wimbledon 2019 final highlights halep vs serena williams
wimbledon 2019 simona halep vs serena williams 13 iulie 2019 video rezumatul finalei wta wimbledon 2019 simona halep winner
Simona Halep e noua campioană de la Wimbledon! Foto: Digi Sport

Simona Halep's coach Daniel Dobre on her Wimbledon 2019 triumph



Simona Halep Winner's Press Conference Wimbledon 2019



Wimbledon 2019 Champion Simona Halep walks through Centre Court



Wimbledon 2019 ladies' singles trophy presentation



by Wimbledon (YouTube), 13 iul. 2019

4 comentarii:

  1. Bravo Simonei! De data aceasta am vazut si eu o parte din joc. A fost superb!
    Weekend placut, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona Halep nu i-a dat Serenei Williams nicio sansa in finala Wimbledon 2019.
      Multumesc, la fel, Suzana! :)

      Ștergere
  2. Frumos album! Simona a fost extraordinară! Eu una nu voi uita niciodată finala fetelor de la Wimbledon 2019!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O finala Wimbledon 2019 de neuitat cel putin prin prisma greselilor nefortate ale Simonei Halep... numai 3 !!! Un record!

      Cele mai putine greseli dintr-o finala de Grand Slam!

      Ștergere