marți, 3 septembrie 2019

Elena Gheorghe - ”Armâna mea” (melodie nouă, videoclip oficial, new single 2019)

2019 Elena Gheorghe Armana mea melodie noua Elena Gheorghe Armana mea piesa noua elena gheorghe muzica armaneasca elena armana mea muzica noua machedoneasca Elena Gheorghe Armana mea piesa noua elena gheorghe 2019 videoclip nou official Elena Gheorghe Armana mea youtube postare noua pe blogger Elena Gheorghe - ”Armana mea”
Elena Gheorghe - ”Armana mea” (melodie noua armaneasca 2019, videoclip oficial, new single, new song, new video)/ Foto Facebook Elena Gheorghe Official

Elena Gheorghe a lansat ”Armâna mea”, a șasea melodie armânească din noul său proiect muzical după ”Lună albă”, ”Ela Ela”, ”Steauă îmshată”, ”Tu noptsâ” și ”Gura ta (more lea feată)”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube ELENA marți, 3 septembrie 2019. Piesa ”Armâna mea” se află pe ”Lună albă” (2019), cel mai recent album lansat de Elena Gheorghe, și este compusă de către Dani Peanci, liderul formației Steaua di Vreari.
Regia videoclipului noului single ”Armâna mea” îi aparține lui Anton Climov, iar filmările au avut loc în Cappadocia, Turcia. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: ELENA - Armana mea (Official Video) NEW SINGLE 2019, NEW SONG



Piesa noua 2019: Elena Gheorghe - ”Armâna mea” (videoclip oficial)
Booking: Cornel Ene | 0729662163
Albumul "Luna Alba" il gasesti aici:
https://www.emag.ro/elena-gheorghe-luna-alba-cd-101-2847-2/pd/DGWNCQBBM/
by ELENA (YouTube), 2 sept. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu