miercuri, 26 octombrie 2011

Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 28




Foto: ALEX MAZILU
Continuarea la Carmen.

36 de comentarii:

  1. Bună Cristi!
    Superbe imagini!
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. faine imagini. ce sa mai zic... fara cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  3. prima poza m-a topit...mi-a adus in memorie locuri dragi :)

    zi faina sa ai Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cerul 3 este ireal! Frumoase alegeri, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. aş sta întinsă cât îi ziua de lungă să admir cerul din foto 2.
    din păcate, "admir" betoane reabilitate!
    o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  6. Roxana, ma bucur ca ti-a placut. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu la fel! :) O zi buna, Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fotografii care îndeamnă la visare! Şi la scris... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Toate-s frumoase!
    Toate cerurile îmi plac.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cerul si norii ma fascineaza si pe mine.Superbe fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Peisaje superbe!! Sa ai o zi frumoasa Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt superbe toate trei, dar aceea cu cerul in flacari e uluitoare. Felicitari pentru alegere!

    RăspundețiȘtergere
  13. @emahategan: Asa sunt fotografiile facute de Alex. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. a doua fotografie mi-as face-o Desktop-Wallpaper. Superb!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Surprinzator ca intotdeauna esti Cristi, iar ai ales cele mai frumoase imagine.
    Foarte frumoase - prima imi aminteste de copilarie, cand impreuna cu fratele meu, cutreieram ca niste cercetasi, dealurile satului in care tocmai ne mutaseram si tot acolo a devenit apoi refugiul nostru pentru jocurile copilariei si unde, vara inaltam zmei...

    O seara minunata iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cata libertate emana prima imagine! Imi place! ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt grozav de frumoase fotografiile...Cerul e întotdeauna frumos!
    O seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Alex face nişte fotografii grozave, de multe ori i le-am admirat. Iar tu, Cristi, ai făcut o alegere plăcută ochiului.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma bucur ca ti-au placut fotografiile, Max Peter. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Frumoasă colecţie de locuri, superbă colecţie de ceruri. Să-ţi fie ziua senină!

    RăspundețiȘtergere
  21. :(((( Eu am ratat WW de ieri pentru ca nu stiam sigur daca apare postarea programata sau nu si-am avut atata treaba ca n-am reusit sa fac nimic ... :(
    Peisajul e superb, iar cerul din ultima fotografie te lasa fara cuvinte! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu-i nimic, Andreea. Urmeaza "Life in pictures", duminica! :)

    RăspundețiȘtergere