vineri, 23 octombrie 2015

VIDEOCLIP NOU: Amna feat. Robert Toma - "În oglindă". PIESĂ NOUĂ şi VERSURI (2015)

2015 melodie noua Amna feat Robert Toma In oglinda piesa noua Amna si Robert Toma In oglinda Amna videoclip noul single regie bogdan daragiu amna in oglinda 23.10.2015 versuri lyrics Amna featuring Robert Toma In oglinda youtube official video roton music 23 octombrie 2015 ultima melodie a amnei in oglinda noua piesa noul cantec Amna cu Robert Toma In oglinda 2015 new single amna new song 2015 amna in oglinda versuri muzica noua amna 2015 melodii noi videoclipuri amna 2015 youtube cea mai recenta melodie amna 2015 ultima piesa Amna ft Robert Toma In oglinda official video youtube cea mai noua melodie amna 2015 noul hit ultimul cantec Amna feat Robert Toma In oglinda new video amna 2015
Amna feat. Robert Toma - In oglinda (piesa noua, videoclip oficial, new single, 23.10.2015)

Amna şi Robert Toma au lansat o nouă melodie, "În oglindă", şi videoclipul oficial al cântecului vineri, 23 octombrie 2015. Piesa de dragoste a fost compusă în studiourile DeMoga Music, iar regia clipului noului single îi aparţine lui Bogdan Daragiu.
Videoclipul piesei "În oglindă" a fost prezentat astăzi în premieră de Roton Music Romania.

"Credem in iubire pentru tot restul vietii si toata aceasta calatorie in doi o vedem cu un final fericit. Vreau sa cred ca dragostea invinge timpul, ca anii care trec, aduc cu ei intelepciune... Frumusetea vine din interior, iar eu vreau sa cred ca peste ani si ani vom fi «frumosi».
Astazi va prezint cea mai frumoasa poveste din viata mea, din cariera mea: «In Oglinda».
Multumesc, Robert Toma & DeMoga Music pentru acesta piesa! Bogdan Daragiu, esti minunat!" este mesajul Amnei transmis azi pe pagina sa oficială de Facebook.

Vizionare plăcută!

Amna feat. Robert Toma - In oglinda (Official Music Video) New Single 2015



Amna featuring Robert Toma - In oglinda (single nou, clip oficial) 2015
Muzica: Robert Toma, Liviu Teodorescu, Madalin Rosioru
Text: Marius Moga, Robert Toma, Liviu Teodorescu
Mix & Master: Madalin Rosioru
Nai: Amalia Capruci
Editor: Roton Music Publishing
Coeditor: Studio 47 MS
© & (P) 2015 ROTON MUSIC

Versuri (Amna feat. Robert Toma - "In oglinda"):

Poate-ti pare un cliseu,
Nu-i ceva ce spun mereu
Tie chiar ti-as da numele meu

Cu vorbele nu te juca
Stii ca m-ai ranit candva
Promite-mi ca n-ai sa ma lasi la greu

In oglinda mea te vad o viata intreaga
Oare ma vei iubi la fel si dupa ce anii o sa treaca?
Acum sunt tanara, poate-i normal sa-ti fiu draga
Oare ma vei iubi la fel si dupa ce anii o sa treaca?

In oglinda mea te-as privi o viata intreaga, o viata intreaga, o viata intreaga

Poate-ti pare un cliseu ca iti amintesc mereu
Tu candva nu ai mai fost al meu
Dar gandul la tine zboara neincetat, nu ma pot abtine
Mi-ar fi mai usor daca langa mine ai fii tu

In oglinda mea te vad o viata intreaga
Oare ma vei iubi la fel si dupa ce anii o sa treaca?
Cum sunt tanara, poate-i normal sa-ti fiu draga
Oare ma vei iubi la fel si dupa ce anii o sa treaca?

Stop! Tu chiar nu te gandesti la mine mai deloc
Cum sa te gandesti ca pot sa nu te pun in viata mea pe primul loc
Tu pentru mine esti tot!
Lasa-ti grijile in grija mea
Toate intrebarile tale gasesc raspuns in inima mea

In oglinda mea te vad o viata intreaga
Oare ma vei iubi la fel si dupa ce anii o sa treaca?
Cum sunt tanara, poate-i normal sa-ti fiu draga
Oare ma vei iubi la fel si dupa ce anii o sa treaca?

In oglinda mea, in oglinda mea, in oglinda mea esti tu
In oglinda mea, in oglinda mea, in oglinda mea esti tu

by RotonMusicTV (YouTube), 23 octombrie 2015

Sursa foto, coperta celui mai nou single oficial lansat de Amna feat. Robert Toma - In oglinda: Amna (Facebook) - www.facebook.com/AmnaOfficial

2 comentarii:

  1. E super cea mai noua piesa din 2015 Amna feat. Robert Toma - In oglinda!!

    RăspundețiȘtergere