miercuri, 25 mai 2016

CRBL feat. Isaia - "Eu" (melodie nouă, videoclip oficial, new single, 2016)

2016 melodie noua CRBL feat Isaia Eu piesa noua crbl eu ultima melodie a lui CRBL featuring Isaia Eu noul single eduard crbl eu youtube cat music 25 mai 2016 melodii noi crbl eu noul videoclip oficial new single CRBL si Isaia Eu noul hit crbl youtube 2016 ultimul cantec al lui crbl eu 25.05.2016 cea mai noua melodie a lui CRBL cu Isaia Eu ultimul single noul hit crbl eu 2016 melodii noi crbl 2016 muzica noua crbl 2016
CRBL feat. Isaia - Eu (piesa noua, videoclip oficial, single nou, 2016) Foto: Eduard CRBL

CRBL şi Isaia au lansat o nouă melodie, "Eu", însoţită de videoclipul oficial al cântecului pe YouTube miercuri, 25 mai 2016. Piesa "Eu" este produsă de către Dice Music Studio, iar clipul este realizat de Black Film. Netu Liviu Ionuţ, Nagy Albert Lucian Victor, Andreianu Mihail Eduard (CRBL) şi Theea Miculescu au compus muzica, iar Andreianu Mihail Eduard şi Theea Miculescu au scris versurile. CRBL şi Isaia au lansat la televiziune noul single în emisiunea "'Neatza cu Răzvan şi Dani" (Antena 1) de azi.
Cat Music Romania a prezentat în premieră astăzi videoclipul piesei "Eu" pe canalul oficial de YouTube, unde găsiţi şi textul cântecului. Vizionare plăcută!

CRBL feat. Isaia - EU (Official Video) New Single 2016



CRBL featuring Isaia - EU (Official Video, New Song) by Cat Music
Muzica: Netu Liviu Ionut, Nagy Albert Lucian Victor, Andreianu Mihail Eduard, Theea Miculescu
Versuri: Andreianu Mihail Eduard, Theea Miculescu
Piesa compusa si produsa in studiourile DICE MUSIC
by Cat Music (YouTube), 25 mai 2016

Sursa foto (Picture Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de CRBL featuring Isaia - Eu (2016): Eduard CRBL (Facebook) - https://www.facebook.com/eduard.CRBL/.

5 comentarii:

  1. Superb videoclip! Felicitări pentru cel care l-a regizat, și desigur interpreților! Mă uit la CRBL, am impresia că întinerește, are o voce de valoare. Mulțumesc, pentru că, nu uiți de noi, pentru că umbli să ne aduci actualitatea muzicală.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb videoclip! Felicitări pentru cel care l-a regizat, și desigur interpreților! Mă uit la CRBL, am impresia că întinerește, are o voce de valoare. Mulțumesc, pentru că, nu uiți de noi, pentru că umbli să ne aduci actualitatea muzicală.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut videoclipul lansat de CRBL feat. Isaia pentru noua melodie "Eu".

      Ștergere