vineri, 27 mai 2016

Mandinga feat. Erik - "Aventura" (melodie nouă, single oficial, versuri, new song, 2016)

2016 melodie noua Mandinga feat Erik Aventura piesa noua Mandinga featuring Erik Aventura versuri lyrics official audio youtube mandinga noul hit 2016 27 mai ultima melodie a trupei Mandinga si Erik Aventura noua solista mandinga barbara isasi new single mandinga 2016 27 05 melodii noi trupa mandinga 2016 muzica noua mandinga noul hit Mandinga ft Erik Aventura ultimul single formatia Mandinga feat Erik Aventura noua formula mandinga primul single official new song Mandinga feat Erik Aventura
Mandinga feat. Erik - Aventura (piesa noua, single oficial, new song, 27.05.2016) Cat Music

Trupa Mandinga şi Erik au lansat o nouă melodie, "Aventura", pe YouTube vineri, 27 mai 2016. Piesa "Aventura", primul single oficial în noua formulă Mandinga cu solista Bárbara Isasi, este produsă în studiourile Panda Music şi compusă (muzica) de către Marius Dia şi George Papagheorghe. Erik, Marius Dia şi Omar Secada au scris versurile cântecului interpretat în limba spaniolă.
Cat Music Romania a prezentat în premieră azi noul single pe YouTube. Audiţie plăcută!

Mandinga feat. Erik - Aventura (Official Single, New Song) by Panda Music, 2016



Un nou single Mandinga featuring Erik - Aventura
Muzica: Marius Dia, GEØRGE
Text: Erik, Marius Dia, Omar Secada
Orchestratie: Marius Dia, Idu Andrei
Mix/Master - Bunicu' Magic
Piesa produsa in studiourile Panda Music

Lyrics/Versuri:

Verse 1:
Ya no quiero recordar
Lo que me hizo llorar
Me ha costado asimilar
Que tu te fuiste ya
Encontre una cancion
Grabada en mi corazon
Sin tu cuerpo yo me muero
Me muero mi amor

Chorus:
Una aventura del amor
LLega a ser una obsesion
Ya no siento la pasion
Desde mi interior

Una aventura del amor
LLega a ser una obsesion
Ya no siento la pasion
Desde mi interior

Verse 2:
Desde mi interior
No,no me dejes solo
Te pido porfavor

Conoces mis secretos
Te juro que no miento
Y no existe momento
Que no prefiera tu cuerpo

Tienes que olvidar
Lo nuestro se acabo
Mejor dejarlo atras
Porque a tu lado
Yo me muero
Me muero mi amor

Bridge:
Dijiste la verdad de tu corazon
Me estoy volviendo loco
Ten compasion
Mi mente esta repleta de obsesion
Ya no se por donde voy

Chorus:
Una aventura del amor
LLega a ser una obsesion
Ya no siento la pasion
Desde mi interior

Una aventura del amor
LLega a ser una obsesion
Ya no siento la pasion
Desde mi interior

Part c:
Una aventuraaaaaaaaaa
Del amooooooooor
Unaa aventuraaaaaaaa
Del amooooooooor
Yo sin tu cuerpo
Me muero mi amor

Bridge:
Dijiste la verdad de tu corazon
Me estoy volviendo loco
Ten compasion
Mi mente esta repleta de obsesion
Ya no se por donde voy

Chorus:
Una aventura del amor
LLega a ser una obsesion
Ya no siento la pasion
Desde mi interior

Una aventura del amor
LLega a ser una obsesion
Ya no siento la pasion
Desde mi interior

by Cat Music (YouTube), 27 mai 2016

Sursa foto (Image Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de formatia Mandinga featuring Erik - Aventura (2016): Mandinga (Facebook) - www.facebook.com/MandingaOfficial/.

Un comentariu:

  1. Super e noua melodie a trupei Mandinga feat. Erik - Aventura din 2016!! Noua solista a formatiei Mandinga, care se numeste Barbara Isasi, este foarte talentata. Am citit lucruri frumoase despre noua vocalista pe net.

    RăspundețiȘtergere