vineri, 3 martie 2017

MELODIE NOUĂ: Les Elephants Bizarres - "Eu cu tine şi cealaltă fată" (2017). VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, VERSURI, NEW SINGLE

2017 Les Elephants Bizarres Eu cu tine si cealalta fata melodie noua Les Elephants Bizarres Eu cu tine si cealalta fata piesa noua videoclip official youtube Les Elephants Bizarres Eu cu tine si cealalta fata ultima melodie trupa Les Elephants Bizarres Eu cu tine si cealalta fata versuri noul single noul cantec formatia Les Elephants Bizarres Eu cu tine si cealalta fata melodii noi 2017 Les Elephants Bizarres Eu cu tine si cealalta fata muzica noua piesa originala Les Elephants Bizarres Eu cu tine si cealalta fata lyrics versuri piese noi 2017 ultimul videoclip noul hit Les Elephants Bizarres Eu cu tine si cealalta fata
Les Elephants Bizarres - Eu cu tine si cealalta fata (piesa noua 2017, videoclip oficial, versuri, new single, new song 2017)/ Foto: captura YouTube

Trupa Les Elephants Bizarres a lansat o nouă melodie, "Eu cu tine şi cealaltă fată", odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 27 februarie 2017. Piesa "Eu cu tine şi cealaltă fată", produsă de Bogdan Alexandrescu şi Cosmin Lupan, se află pe noul album al formaţiei Les Elephants Bizarres - "SEEN" care a fost lansat miercuri, 1 martie 2017. Melodiile "Shivers" şi "Roşu Neon" fac parte din acelaşi material.
Muzica a fost compusă de Les Elephants Bizarres, iar versurile noului single au fost scrise de Matei Ştefan şi Dan "Minel" Stoica. Regia videoclipului piesei "Eu cu tine şi cealaltă fată" îi aparţine lui Mihai Marin.
Formula actuală a formaţiei Les Elephants Bizarres îi include pe următorii membri: Ştefan Matei, Mihai Marin, Enver Mamut, Bogdan Alexandrescu şi Theodor Amarandei.
Vizionare plăcută!

Les Elephants Bizarres - Eu cu tine si cealalta fata (Official Video) New Single 2017, New Song



"The cat": Maria Rus
Locatie: make a point http://www.makeapoint.ro

Multumiri:
Defilm - http://defilm.ro
Madalina Rosca
Narcis Axinte

Lyrics/Versuri Les Elephants Bizarres - Eu cu tine si cealalta fata:

Știu că te prefaci bine.
Orice jumate-ți convine. Eu cu tine
N-am fi noi dacă n-am ezita mereu,
Dar poate d-aia și ține.

Cum mai vrei să fiu eu altul?
Ca-ntr-o scenă de teatru. Însă mie
Teatrul ăsta mi se pare în zadar.
Mă gândeam să fim doar,
Mă gândeam să fim doar.

R.
Eu cu tine și cealaltă fată!
Vreau să ne mai, vreau să ne mai cunoaștem o dată!
Ziua-n care o chemi și mă iartă!
Vreau să fim doar, vreau să fim doar noi și cealaltă fată!

by Les Elephants Bizarres (YouTube), 27 feb. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu