sâmbătă, 25 martie 2017

MELODIE NOUĂ: Guz - "Colecţionez suflete" (2017). VIDEOCLIP NOU, VERSURI, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

MELODIE NOUĂ: Guz - Colectionez suflete (Official Video) New Single 2017, New Song



Colectionez suflete - Guz (Official Video)
Muzica: Max Kissaru, Guz
Text: Guz
Productie: Max Kissaru
Video: Octavian "Kobzzon" Malai

LYRICS/VERSURI/TEXT Guz - Colectionez suflete (piesa noua 2017)

Luand pozele, privind in trecut
Vad lumea ce s-a schimbat de tot
Pe unii nu i-am recunoscut
Cu altii, sa vorbesc nu mai pot

Si, totusi, in cutie gasesc
Poze pline de zambete
Le pun in rame, le atasez
Eu colectionez suflete

Gasesc o poza intre cutii
Cu mama, tata, pe la bunici
Unde eram atat de micut
Unde erau atat de voinici

Si dau de una in care tu
Legata la ochi, pasesti pe nisip
Si nu-mi fac griji ca ai sa spui „Nu“
Caci ai zis „Da“ si m-ai facut fericit

Prietenii vechi, zorii pe cer
Primul sarut, vad lumea de ieri
Ramase in trecut, zambete au ars
Eu mi-am recunoscut, vreau sa nasc zambete si azi

Parinti fiind, nopti nedormind
Tot alergand, ne pozam cu pici
Sa ne cunoasca, oricat de maturi vor fi
Pe noi, la fel de voinici

(C) & (P) 2017 Republic Music Group

by Republic Music Group (YouTube), 23 feb. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu