duminică, 12 martie 2017

MELODIE NOUĂ: Radu Sîrbu - "Eşti Doar O..." (2017). VIDEOCLIP OFICIAL, PIESĂ NOUĂ, VERSURI, NEW SINGLE

Radu Sîrbu, fost membru al trupei O-Zone, a lansat o nouă melodie, "Eşti Doar O...", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 9 martie 2017. Piesa "Eşti Doar O..." şi clipul noului single sunt produse de Rassada Music. Muzica şi versurile noului cântec "Eşti Doar O..." au fost compuse de Radu Sîrbu şi Ana Sîrbu.
Vizionare plăcută!

RADU SIRBU - Esti Doar O... (Official Video) New Single 2017, New Song



RADU SIRBU - Esti Doar O... (Official Video) New Song 2017, New Single

LYRICS/VERSURI Radu Sîrbu - "Eşti Doar O...":

Eram doar doi copii la început
Cu capu-n nori pe un drum necunoscut
Cu multe vise mari şi fără bani
Îţi promiteam castele peste ani
Dar spre a mea disperare
Tu n-ai avut răbdare
Şi ai găsit alinare
În braţele altuia
Şi n-o să-ţi spun cât doare
Cât m-ai rănit de tare
Te aşteptam cu o floare

Unde sunt eu, unde eşti tu?
De ce ai ales să-ţi vinzi sufletul?
Puteai fi regină în regatul meu
Dar eşti dor o piesă într-un muzeu
Unde eşti tu, unde sunt eu?

Şi ştiu că în viaţă totul are un preţ
Că să câştigi tre' să înveţi să pierzi
Am plâns ca un copil când ai plecat
M-am risipit şi apoi m-am ridicat

Tu ai rămas pierdută
Cu inima vândută
Sperând că banii îţi vor aduce liniştea

Şi acum tu ştii cât doare
Cât ai rănit de tare
Ai da orice pe o floare

Unde sunt eu, unde eşti tu?
De ce ai ales să-ţi vinzi sufletul?
Puteai fi regină în regatul meu
Dar eşti dor o piesă într-un muzeu

Ştii timpul vindecă răni dar lasă cicatrici
Cu toţi banii din lume nu ai cum să le ştergi
M-am vindecat de tine dar chiar şi aşa mă tem
Că undeva în mine tu ai lăsat un semn

by RassadaMusic (YouTube), 9 mar. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu