joi, 16 martie 2017

VIDEOCLIP NOU: Randi - "Puteri asupra mea" (2017). MELODIE NOUĂ, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

2017 Randi Puteri asupra mea melodie noua Randi Puteri asupra mea piesa noua videoclip oficial Randi Puteri asupra mea morandi noul single ultimul cantec al lui Randi Puteri asupra mea morandi ultima melodie cea mai noua piesa a lui Randi Puteri asupra mea noul hit cea mai recenta melodie a lui Randi Puteri asupra mea youtube official video Randi Puteri asupra mea  new single randi 2017 new song Randi Puteri asupra mea
Randi - Puteri asupra mea (piesa noua 2017, videoclip oficial, new single, new song 2017, new video)/ Foto Facebook Randi Music Official

Randi a lansat o nouă melodie, "Puteri asupra mea", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 16 martie 2017. Piesa nouă a lui Randi - "Puteri asupra mea" este produsă de Famous Production. Muzica şi versurile noului single "Puteri asupra mea" au fost compuse de Andrei Ropcea, Randi pe numele scenic, care a realizat şi aranjamentul orchestral împreună cu Alin Ciprian Ilieş. Regia videoclipului piesei "Puteri asupra mea" îi aparţine lui Anton Sandu (SAN).
"Noul meu single este aici! #PuteriAsupraMea vorbeste despre atractia profunda, instinctuala, pe care o exercita femeia asupra barbatului si care depaseste vointa si puterea lui de a se opune! Sunt curios cum vi se pare, dati un share daca va place!", a scris Randi azi pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului cântec "Puteri asupra mea".
Vizionare plăcută!

Randi - Puteri asupra mea. Official Music Video, New Single 2017, New Song



Randi - Puteri asupra mea | Official Music Video by Famous Production
Mix/master: Sandor Biro
by Famous Production (YouTube), 16 mar. 2017

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie a lui Randi - Puteri asupra mea (videoclip nou, piesa oficiala 2017, new single, new song, new video 2017): Randi (Facebook) - www.facebook.com/Randimusic/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu