joi, 2 martie 2017

VIDEOCLIP NOU: Şatra B.E.N.Z. feat. ADDA & Shift - "Înger Îngeraşul Meu" (2017). MELODIE NOUĂ, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Şatra B.E.N.Z., Adda şi Shift au lansat o nouă melodie, "Înger Îngeraşul Meu", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube miercuri, 1 martie 2017. Piesa "Înger Îngeraşul Meu" este produsă de Lu-K Beats (Seek Music) şi se află pe noul album "O.$.O.D. II." care va fi lansat oficial de trupa Şatra B.E.N.Z. în cadrul unui concert extraordinar la Arenele Romane din Bucureşti sâmbătă, 18 martie 2017.
Muzica și versurile noului single au fost compuse de Killa Fonic, Nosfe, Super Ed, Keed, Adda, Shift şi Theea Miculescu. Regia videoclipului piesei "Înger Îngeraşul Meu" îi aparţine lui Anton Sandu (SAN).
Toate melodiile din albumul formaţiei Şatra B.E.N.Z. - "O.$.O.D. II." pot fi ascultate pe canalul oficial de YouTube Seek Music AICI.
Vizionare plăcută!

Satra B.E.N.Z. - Inger Ingerasul Meu feat. ADDA & Shift (Official Video) New Single 2017, New Song



Satra B.E.N.Z. - Inger Ingerasul Meu featuring ADDA & Shift (Official Video) New Song 2017
Interpretare: Killa Fonic, NOSFE, Super ED, Keed, ADDA, Shift
by Seek Music (YouTube), 1 mar. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu