luni, 20 martie 2017

VIDEOCLIP NOU: The Motans - "Tu" (2017). MELODIE NOUĂ, VERSURI, PIESĂ OFICIALĂ, SINGLE NOU

2017 The Motans Tu melodie noua The Motans Tu piesa noua versuri The Motans Tu lyrics noul single ultimul cantec trupa The Motans Tu denis roabes muzica the motans ultima melodie cea mai noua piesa formatia The Motans Tu muzica noua 2017 melodii noi The Motans Tu official video youtube noul hit cel mai recent single The Motans Tu versuri lyrics youtube
The Motans - Tu (piesa noua 2017, videoclip oficial, versuri/lyrics, new single, new song, new video)/ Foto Facebook The Motans Official

Trupa The Motans a lansat videoclipul oficial pentru noua melodie "Tu" pe YouTube luni, 20 martie 2017. Piesa de dragoste "Tu" este produsă de Alex Cotoi pentru Global Records Romania. Muzica şi versurile noului single au fost compuse de către Denis Roabeș, solistul formaţiei The Motans, în colaborare cu Marco & Seba (Marcel Botezan şi Sebastian Barac). Regia videoclipului piesei "Tu" îi aparţine lui Ionuţ Trandafir (Trandafilm), iar producţia clipului lui Radu Şelaru.
Vizionare plăcută!

The Motans - Tu. Videoclip Oficial, New Single 2017, New Song



Videoclip oficial cu The Motans interpretand single-ul "Tu". (C) & (P) 2017 Global Records

The Motans - Tu | Versuri (lyrics):

Lumea se întrebă cum, același pământ
Ține doi nebuni ca noi în același timp.
Lumea se întreabă cum, dar lumea nu știe,
Nu ne ținem de pământ când ne ținem de mână.
Lumea am lăsat-o-n urmă n-ar fi fost ca și când,
Tot ce vreau acum, cu buzele-ți să mă alint,
La piept sa te strâng, în veci să te cânt,
Tu ești refrenul vieții mele...
Simt.

Refren:
Am să te aștept,
Acolo unde șanse nu-s,
Unde chiar și zeii au căzut,
Unde nu există loc pentru început.
Am să te aștept,
Acolo unde valurile
Au spălat toate visele
Și din când în când doar adierea de vânt îmi mai aduce doar sare și nisip.

Lumea se întreabă cum, doar pentru noi doi,
Soarele mai stă un pic și se scaldă în zori,
Lumea se întreabă cum, dar mie nu îmi pasă
Zorii sunt făcuți din șoaptele și visele noastre.
Tu ai dansat cu zâmbete ușor în viața mea,
Mi-ai spus că vei fi alături când lumea tăcea
Când primăvara a plecat, doar tu mi-ai promis,
Mi-ai adus în suflet focul când luminile s-au stins.

Am să te aștept,
Acolo unde șanse nu-s,
Unde chiar și zeii au căzut,
Unde nu există loc pentru început.
Am să te aștept,
Acolo unde valurile
Au spălat toate visele
Și din când în când doar adierea de vânt îmi mai aduce doar sare și nisip.

by THE MOTANS Official (YouTube), 20 mar. 2017

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de trupa The Motans - Tu (piesa noua 2017, videoclip oficial, versuri/lyrics, new single, new video, new song 2017): The Motans (Facebook) - www.facebook.com/themotans/.

Click pe link daca vrei sa vezi si The Motans feat. Delia - "Weekend" (2017), MELODIE NOUĂ, VIDEOCLIP OFICIAL, PIESĂ ORIGINALĂ, NEW SINGLE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu