marți, 7 martie 2017

MELODIE NOUĂ: Vunk - "Hai, mersi" (2017). VIDEOCLIP OFICIAL, SINGLE NOU, VERSURI, PIESĂ ORIGINALĂ

2017 Vunk Hai mersi melodie noua Vunk Hai mersi piesa noua versuri Vunk Hai mersi videoclip noul single trupa Vunk Hai mersi versuri melodii noi 2017 vunk noul hit youtube Vunk Hai mersi cornel ilie piesa noua 2017 cea mai noua melodie Vunk Hai mersi ultima piesa Vunk Hai mersi lyrics versuri videoclip official new song formatia Vank Hai mersi
Vunk - Hai, mersi (piesa noua 2017, videoclip oficial, versuri, new single 2017, new song, new video)/ Foto Facebook Vunk Official

Trupa Vunk a lansat o nouă melodie, "Hai, mersi", şi videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube Roton Music TV marţi, 7 martie 2017. Muzica fost compusă de Cornel Ilie şi Gabriel Maga din formaţia Vunk, iar versurile noului single au fost scrise de Cornel Ilie, solistul trupei. Videoclipul piesei "Hai, mersi" a fost realizat de Alexandrin Damascan şi Matei Neagoe, regia aparţinându-i lui Codrin Iftodi.
Vizionare plăcută!

Vunk - Hai, mersi (Official Video) New Single 2017, New Song



Lyrics/Versuri Vunk - Hai, mersi:

Bine, mă, tocmai astăzi ți-ai găsit,
Când te iubeam mai mult să-mi spui că s-a sfârșit?
Hai, mersi! C-așa mi-ai pus șine sub roți,
Să fug de tine ca expresul printre nopți.
Taci puțin, vreau doar să te privesc,
Ești stația-n care mi-a plăcut să mă opresc,
Ia-ți bilet, dacă vrei să-mi mai vorbești,
Am luat viteză, când te-ai oprit să mă iubești.

Toate nopțile le alerg,
Miroase-a stele, pe oriunde merg,
Toate amintirile fug,
Prin capul meu și n-am cum să le distrug.
Te-aud și te văd și te simt mereu,
E-un tren fără frâne sufletul meu.
Toate nopțile le alerg, să scap odată,
Că tot te iubesc.

Și toate zilele încep cu dopul scos,
La toate sticlele, dar fără vreun folos.
Tu știi că noi puteam fi Dumnezei,
Chiar dacă restul lumii e plină de atei.

Toate nopțile le alerg,
Miroase-a stele, pe oriunde merg,
Toate amintirile fug,
Prin capul meu și n-am cum să le distrug.
Te-aud și te văd și te simt mereu,
E-un tren fără frâne sufletul meu.
Toate nopțile le alerg, să scap odată,
Că tot te iubesc.

by RotonMusicTV (YouTube), 7 mar. 2017

Sursa imaginii (Image Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de trupa Vunk - Hai, mersi (piesa noua 2017, videoclip oficial, single nou, versuri, new song 2017, new video): Vunk (Facebook) - www.facebook.com/VunkOfficial/.

Click pe link daca vrei sa vezi si VIDEOCLIP NOU: Vunk - "Camera ei" (2017), MELODIE NOUĂ, PIESA OFICIALĂ, SINGLE NOU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu