miercuri, 12 iulie 2017

10 fotografii cu peisaje superbe din Finlanda, Italia, Spania, Slovenia, Norvegia, Portugalia şi Insulele Feroe. Miercurea fără cuvinte (325)

Am ales azi 10 fotografii cu peisaje superbe, poze din Finlanda, Italia, Spania, Slovenia, Norvegia, Portugalia şi Insulele Feroe, publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 325 din serialul cu imagini intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze găsiţi pe blogul lui Călin Hera.
Happy Wordless Wednesday!

Mirror Lake by Anssi  karilahti on 500px.com


Anssi karilahti - Mirror Lake - Finland

Sol by Ismael Puga on 500px.com


Ismael Puga - Sol - Dolomitas - Italy

Lago Calabazosa. by Glendor Fine Art  Photography on 500px.com


Glendor Fine Art Photography - Lago Calabazosa, Saliencia, Somiedo - Spain

Tramonto accecante a Cesenatico. by Gian Luigi Bonomini on 500px.com


Gian Luigi Bonomini - Tramonto accecante a Cesenatico - Italy

Color mixer by Rudi Majerle on 500px.com


Rudi Majerle - Color mixer - Slovenia

Way to heaven by Cristina Geier on 500px.com


Cristina Geier - Way to heaven - Italy, Trentino, Dolomites

Fjord night by Besmellah Samim on 500px.com


Besmellah Samim - Fjord night - Norway

Alpe di Suisi. by Johannes Hulsch on 500px.com


Johannes Hulsch - Alpe di Suisi - Italy

Light by Ricardo Mateus on 500px.com


Ricardo Mateus - Light - Lisboa, Portugal

Kalsoy by Paul Zizka on 500px.com


Paul Zizka - Kalsoy - Faroe Islands

Copyright © 2017 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

15 comentarii:

  1. ”Superbe peisaje” e puțin spus, dar nu știu ce aș mai putea adăuga, am rămas fără cuvinte. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut pozele cu peisaje! Happy WW! :)

      Ștergere
    2. Cele mai frumoase peisaje din lume!!!

      Ștergere
  2. Ce minunata planeta avem... Dar parca ultimele doua imagini mi-au mers la suflet!
    Happy WW, draga Cristi! Multumesc pentru astfel de frumuseti! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag! Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile cu peisaje! Happy WW, Suzana! :)

      Ștergere
  3. Lacul montan din Spania pur și simplu mă îndeamnă la nostalgii și drumeție.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Splendide peisaje,o încântare pentru ochi și suflet!
    O zi minunată îți doresc,Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut pozele cu peisaje! O zi faina, Elena! :)

      Ștergere
  5. Splendide peisaje! Mi-a rămas la inimă fiordul din Norvegia!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Una dintre cele mai frumoase ţări din lume! O zi faina! :)

      Ștergere
  6. Nici nu am cuvinte să pot descrie corect aceste peisaje. Absolut minunat! Această postare îmi dă idei de locuri pe care aș vrea să le descopăr într-o zi cu proprii mei ochi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa serie, multumesc,
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere