vineri, 14 iulie 2017

MELODIE NOUĂ: Deliric, Silent Strike - "Independent" (2017). VIDEOCLIP NOU, VERSURI, PIESĂ OFICIALĂ, SINGLE NOU

VERSURI, PIESĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Deliric, Silent Strike - Independent (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG, LYRICS



Download: http://bit.ly/deliricxsilentstrike
Buy album: http://bit.ly/delisilentpack
Director, DOP and VFX artist: Renato Solca https://www.fb.com/renatosolca
Camera OP: James Docking/ 1st AC: William Faulkner
CG Artist: Tudor Badeanu
Rotoscoping Artist: Andrei Tudor
Text: Deliric
Muzica: Silent Strike
Inregistrat si Masterizat @ Studio X

Lyrics/Versuri Deliric, Silent Strike - Independent:

[1]

Propriul meu boss de când mă joc cu rapul
Brâncoveanu, fac ce mă taie capul

Bani din muncă și combinații
I-am bagat în muzică să scot și alții

Am tras cu dinții, mi-am spart ficații
Mi-am speriat părinții, certat cu frații

Că pierdeam timpul cu traficanții
Cu toți prăjiții și pastilații

Pe stradă c-o haită de writeri
Sacoșele pline...

Toate cu sprayuri și ochii pe gardă
Să văd dacă vine

Și-am stat pe scări în parc să spargem rime
Și zile-n studio să iasă bine

Am făcut mii de beaturi, sute de piese
Să punem pe piață doar p-alea alese

Țip singur până-mi piere glasul
Fără case de discuri să-și bage nasul

Nu vreau de la voi bugete de media
Articole false pe Wikipedia

Nu vreau tabloide, presă de doi lei
Să-mi pompeze-n brand

Prepar totul în casă, fac totul atent
Sunt independent!

[Refren]

Oh, oh! Deli-i diliu rău
Deli-i dilimache, Deli Deli, zău?

Oh, oh! Deli-i diliu rău
Deli-i dilimache, Deli Deli, zău?

Oh, oh! Deli-i diliu rău
Deli-i dilimache, Deli Deli, zău?

Oh, Oh! Deli nu fi bou
N-o să faci nimic doar de capul tău!

[2]

20 de ani fără manager
Să le zici la toți să mă lase-n pace

15 ani telefonul liber
Și sună toți de 5 ani încoace

"Sună greu tot ce le oferi,
Ăsta e nebun, nu știe ce face

O s-ajungi șomer sau pe șantier"
Karma e târfă, să vezi cum se-ntoarce

Că la show e plin acum, boss, îmi zic acum
Boss, totul sună frumos

Și tricoul cu Porc acum e bengos
Pică bine boss, pot să-l port și pe dos

Nu-i iau în serios, nu stau la gargară
Cu cei de vin dulce ca-n Huși

Am stat puțin, am meditat pe bară
Mă-ntorc acum ceva mai ghiduș

Și dau cu pace dacă dai cu pace
Și dau cu pace dacă mă înjuri

Că mă motivează să stau pe ace
Decât să stau chill că mă pupi in cur

D-aia halesc microfonul când intru pe scenă
De zici că sunt nebun

D-aia halesc microfonul când intru pe scenă
Asta zici și acum

[Refren]

Oh, oh! Deli-i diliu rău
Deli-i dilimache, Deli Deli, zău?

Oh, oh! Deli-i diliu rau
Deli-i dilimache, Deli Deli, zău?

Oh, oh! Deli-i diliu rau
Deli-i dilimache, Deli Deli, zău?

Oh, Oh! Deli nu fi bou
N-o să faci nimic doar de capul tău!

by FacemRecordsTV (YouTube), 11 iul. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu