luni, 18 septembrie 2017

VIDEOCLIPURI, MELODII NOI: Smiley & Guess Who - "Ce mă fac cu tine de azi?", Smiley - "O altă ea" (2017). VERSURI, PIESE OFICIALE DIN SERIA #SMILEY10

Smiley şi Guess Who au lansat o nouă melodie, "Ce mă fac cu tine de azi?", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube duminică, 10 septembrie 2017. Piesa nouă "Ce mă fac cu tine de azi?" (Smiley feat. Guess Who) este produsă de HaHaHa Production şi lansată alături de Cat Music Romania. Muzica a fost compusă de Andrei Maria - Smiley pe numele scenic, Marius Pop, Lucian Nagy, Sergiu Ferat și Șerban Cazan, iar versurile noului single "Ce mă fac cu tine de azi?" au fost scrise de Smiley şi Laurențiu Mocanu (Guess Who). Regia videoclipului piesei "Ce mă fac cu tine de azi?" îi aparţine lui Ionuţ Trandafir (TrandaFilm).
Pe 10 august 2017, Smiley a lansat videoclipul noului single "O altă ea" alături de aceleași case de producție. Piesa a fost compusă de Andrei Maria (Smiley), Șerban Cazan, Florin Boka, Felicia Donose și Vlad Popescu, iar textul a fost scris de Andrei Maria (Smiley), Cristian Pascu și Felicia Donose. Regia clipului îi aparține lui Nicu Drăgan.
Cu ocazia împlinirii a zece ani de carieră solo, Smiley lansează zece piese însoţite de videoclipuri noi. În fiecare lună pe data de 10, Smiley va prezenta un nou single pe canalul său oficial de YouTube. Cântecele "Ce mă fac cu tine de azi?" și "O altă ea" fac parte din seria #Smiley10 a artistului român ca și melodia "Flori de plastic", piesa "De unde vii la ora asta?", cântecul "Domnu' Smiley", noul single "Să-mi fie vară" și melodia "Rara" (Smiley feat. Juno).
Pe 1 iunie 2017, în cadrul unui concert extraordinar la Arenele Romane din Bucureşti, Smiley a aniversat împlinirea a zece ani de carieră solo alături de fani şi invitaţi speciali.
Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Smiley & Guess Who - Ce ma fac cu tine de azi? (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



Smiley & Guess Who - Ce ma fac cu tine de azi (Official video)
Smiley lanseaza impreuna cu Guess Who “Ce ma fac cu tine de azi?”, a saptea piesa din maratonul de 10 confesiuni muzicale care se desfasoara in cadrul proiectului aniversar #Smiley10.
Productie aditionala: The Donuts - Sergiu Gherman & Tyler Mehlenbacher

Lyrics/Versuri Smiley & Guess Who - Ce ma fac cu tine de azi:

Smiley

Am uitat să te întreb ce mai faci?
Atât de ocupat, până m-ai pus pe liber.
Odată parcă eram apropiați,
Odată parcă eram și mai sinceri.
Am dat eu prea puțin sau ai vrut tu prea multe?
Tu-mi cereai ore, eu n-avem decât secunde.
Acum ne-ascundem după zidurile mute,
Împreună înstrăinați.

Refren x 2

Ce mă fac cu tine de azi?
M-am certat cu tine de ieri.
Nici nu știu cât timp mi-a rămas,
Mâine poate nici nu mai e.

Guess Who

Te stiam ieri, ești altfel azi
Hai, toarnă, toarnă gaz.
Până mâine, în niciun caz
Uită-te în ochii mei, decazi!
Cum nici eu nu-s prea breaz,
Că te-ai făcut tu cât să rabzi,
Tot trecutu' poți să-l arzi
Ești indecisă, eu sunt treaz.
Te știu doar din priviri
Inspiri, expiri nemulțumiri.
Cum să ne potrivim
Atât de diferiți ca firi?
Cum de extremele se-atrag,
Când merg în zig-zag?
Când orgoliile se bat, cine-i vinovat?
Păcat că timpul nu se-oprește,
Nici nu merge-napoi.
Degeaba trece dacă nu se alege nimic de noi,
Te lasă rece totu' atunci când ai prea multe nevoi
Te-ai apucat tu să gândești pentru amândoi.

Refren x 2

Ce mă fac cu tine de azi?
M-am certat cu tine de ieri.
Nici nu știu cât timp mi-a rămas
Mâine poate nici nu mai e.

Smiley

Am dat eu prea puțin sau ai vrut tu prea multe?
Tu-mi cereai ore, eu n-avem decât secunde
Acum ne-ascundem după zidurile mute
Împreună înstrăinați

Refren x 3

Ce mă fac cu tine de azi?
M-am certat cu tine de ieri.
Nici nu știu cât timp mi-a rămas
Mâine poate nici nu mai e.

Smiley online:
https://www.facebook.com/smileyonline
https://twitter.com/smiley_omul
https://www.youtube.com/user/smileyomul
http://smiley.ro/

by Smiley (YouTube), 10 sept. 2017

VIDEOCLIP NOU, MELODIE ORIGINALĂ, PIESĂ NOUĂ: Smiley - O alta EA (Official Video) NEW SONG 2017, NEW SINGLE



Smiley - O alta EA (Official video)
„O alta EA”, cea de-a sasea piesa din maratonul #Smiley10, este o poveste muzicala din adolescenta.
Multumiri: Ionut Trandafir (Trandafilm)

Lyrics/Versuri Smiley - O alta EA:

Nu m-a invatat nimeni la scoala
Cum sa fac sa fiu fericit,
De ce nu se preda in facultate
Meseria de indragostit?

De ce nu mi-ai spus mama ca doare cand ai sufletul ranit?
Ca o sa mai si plang cateodata
Si ca viata-i ca o roata,
Azi ai tot, maine nimic.

Abia cand a plecat de tot din viata mea
Mi-as fi dorit sa ma invete cineva
Ca iubirea nu doare decat cand dispare,
Doar pana atunci cand o sa apara o “alta EA”.

De ce nu gaseste nimeni o formula logica?
Sa ne invete ce-i rau si ce-i bine, o reteta sigura
Ca sa stim cand am mers prea departe
Sau sa stim cand am mers prea putin.

De ce nu scrie nimeni o carte
Despre tot si despre toate?
Sa invatam cum sa iubim

Abia cand a plecat de tot din viata mea
Mi-as fi dorit sa ma invete cineva
Ca iubirea nu doare decat cand dispare
Doar pana atunci cand o sa apara o “alta EA”.

by Smiley (YouTube), 10 aug. 2017

2 comentarii:

  1. Încă o melodie faină a lui Smiley. Stai că sunt două aici! Mersi frumos, dragă Cristi! O săptămână bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut cele mai recente melodii scoase de Smiley! O saptamana excelenta, Alex! :)

      Ștergere