joi, 21 septembrie 2017

MELODIE NOUĂ: Andreea Bălan feat. Uddi - ”Îți mai aduci aminte” (VIDEOCLIP NOU 2017, VERSURI). Krypton - ”Îți mai aduci aminte” (2001)

Andreea Bălan și Uddi au lansat ”Îți mai aduci aminte”, o variantă nouă a hitului compus de Eugen Mihăescu, joi, 21 septembrie 2017, pe canalul de YouTube Roton Music Romania. Trupa Krypton, cu Răzvan Fodor solist vocal, a lansat piesa originală ”Îți mai aduci aminte” în anul 2001.
Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, PIESĂ NOUĂ, VERSIUNE NOUĂ: Andreea Balan feat. Uddi - Iti mai aduci aminte (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



Contine un fragment din Krypton - Iti mai aduci aminte.
Muzica: Eugen Mihaescu, Marius Moga, Robert Toma, Dragos Udila "UDDI"
Text: Eugen Mihaescu, Robert Toma, Dragos Udila "UDDI"
Producator: Marius Moga @DeMoga Music
Productie aditionala: Madalin Rosioru @DeMoga Music
Chitare: Alin Ilies
Mix & Master: Madalin Rosioru
Editor: Roton Music Publishing, DeMoga Music Publishing
© & (P) 2017 ROTON MUSIC
Regie: Dima Dimov

Versuri/Lyrics Andreea Balan feat. Uddi - Iti mai aduci aminte:

Uita-te si tu la noi
Ma tot intreb cum oare am ajuns aici
Ieri puneam sare pe rani
Azi se asterne timpul peste cicatrici

Si
Cum, oare cum au ramas doar amintirile?
Cum, oare cum ne-am uitat, dar n-am uitat cum e?

Iti mai aduci aminte drumul spre nori?
Iti mai aduci aminte cafeaua din zori?
Iti mai aduci aminte noptile albe?
Acum sunt toate, foarte departe

Iti mai aduci aminte?

Spune, spune
Ce mai e nou?
Nu ne-am vazut de-atata timp
Ce mai e nou?
Am in mintea mea doar poza ta dintr-un tablou
Uitat undeva pe noptiera din ghetou
Ai fugit si n-a contat
Sufletu’ l-ai abandonat
Stiu ca e greu sa recunosti
Si ce s-a rupt, nu poti sa cosi
Inima la loc

by Roton Music TV (YouTube), 21 sept. 2017

Piesă originală: KRYPTON - Iti mai aduci aminte (videoclip oficial)



by andreea46 (YouTube), 16 dec. 2006

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu