joi, 28 septembrie 2017

MELODIE NOUĂ: The Motans feat. INNA - ”Nota de Plată” (2017). VIDEOCLIP OFICIAL, VERSURI, SINGLE NOU

"Nota de Plată" este cel mai nou single lansat de trupa The Motans și Inna, odată cu un videoclip oficial pe YouTube marți, 26 septembrie 2017. Enjoy!

MUZICĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: The Motans feat. INNA - Nota de Plata | Videoclip Oficial, New Single 2017, New Song



Videoclip oficial cu The Motans interpretand single-ul "Nota de Plata" in colaborare cu INNA. (C) & (P) 2017 Global Records
Script si Concept: Vlaicu Bunduchi si Andrei Botnaru
Regie: Ionut Trandafir
Locatie: TAPO LOUNGE
https://www.facebook.com/TapoLounge
Muzica: Denis Roabeș, Irina Rimes, INNA, Alexandru Cotoi, Costin Bodea, Damian Rusu
Text: Denis Roabes, Irina Rimes, INNA
Productie: Alexandru Cotoi, Costin Bodea

Piesa noua, single nou: The Motans feat. INNA - Nota de Plata | Versuri/Lyrics

Strofa 1

Iartă-mă dragă iarăși am dat-o în bară,
Dacă aș fi super erou, m-ar chema "Omul Greșeală"
Se întâmplă tot mai des sa nu-mi înțelegi mesajul
Cuvintele mele îți strică machiajul
Pe obrajii tăi se preling dezamăgiri
Ne ținem strâns dar deja ațele sunt prea subțiri
Lasă trecutul în trecut și nu-ntreba "de ce?"
Sorry, dar nu-s eu de vină că-s Leu după zodie
Ai devenit alergică, ți-o spun atât de des
La fraza de serviciu "Iartă-mă, te iubesc"
Comanda orice vrei, durerea e bancnota
Și lasă-mă pe mine s-achit pentru ambii nota.

Refren:

Pentru tot ce nu mi-ai spus, pentru ce n-ai auzit
Pentru nopțile in care ai spus ca vii si n-ai venit
Pentru mii de zâmbete pe care nu le-am zâmbit
Pentru tot ce n-ai facut, astăzi vei plăti...

Toate nopțile, vinul și mesajele
Insomniile.

Strofa 2

Buzele de sare, zâmbete de sărbători
Lacrimile tale nu mai cred în flori.
Sunt acționar majoritar pe toată durerea ta
Și astăzi ma asteaptă o excursie prin ea.
Aș vrea sa mă întorc în timp
Înainte de scuze și regrete,
Să bat din nou la ușa ta
Și să-ți spun doar minciunile corecte.

Pentru tot ce nu mi-ai spus, pentru ce n-ai auzit
Pentru nopțile in care ai spus ca vii si n-ai venit
Pentru mii de zâmbete pe care nu le-am zâmbit
Pentru tot ce n-ai facut, astăzi vei plăti...

Toate nopțile, vinul și mesajele
Insomniile.

Bridge

Acum să-mi spui de unde sa le iau
Versurile-n care totu-i ideal.
Ai greșit crezând că ai încredere nelimitată,
Nu mai vreau să-ți dau vreo șansă
Vreau nota de plată.

Pentru tot ce nu ti-am spus, pentru ce n-am auzit
Pentru nopțile in care am spus ca vin si n-am venit
Pentru mii de zâmbete pe care nu le-ai zâmbit
Pentru tot ce n-am facut, astăzi vom plăti...

by THE MOTANS Official (YouTube), 26 sept. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu